В Україні для операторів мобільного зв'язку створили нові правила надання послуг, які забороняють стягувати плату без згоди абонента.

Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Національної комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації.

"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли та не використовували", - повідомили в НКРЗІ.

мобільний зв'язок
мобільний зв'язок

Проект змін до правил надання телеком-послуг було прийнято за основу, в якому було підкориговано термінологію таким чином, щоб чіткіше зафіксувати згоду абонента на замовлення чи відмову від телеком-послуг та контент-послуг.

Популярні новини зараз
Українців штрафують за валюту: у кого можуть відібрати 20% заощаджень Українці отримують штрафи за паспорти: кому загрожують несподівані витрати Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Зокрема, регулятор ввів поняття "код підтвердження", тобто одноразовий пароль, який телеком-оператор надсилає повідомлення або на електронну пошту абоненту з метою підтвердження замовлення послуги. У тому числі контент-послуги.

Таким чином, мобільним операторам може бути заборонено надавати послуги без замовлення або згоди абонента, а також у тому разі, коли закінчуються гроші на рахунку або при досягненні граничної суми коштів на рахунку. Крім того, буде заборонено включати в тарифні плани послуги доступу до контент-ресурсів.

Нагадаємо, MIUI 11: список готових до оновлення смартфонів Xiaomi і Redmi.

Як повідомляв Знай.uа ледь не осліп: одесит "розплатився з таксистом моторошним способом".

Знай.uа писав, зник в останній день літа: на Вінниччині шукають чоловіка в синіх кросівках.