Кожному українцю знайома неприємна ситуація, коли мобільний оператор самостійно підключає в якості "подарунка" якусь послугу, а потім знімає за неї гроші. Нарешті цьому нахабному обману прийшов кінець - Нацкомісія з питань регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) заборонить це робити на законодавчому рівні.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНаціональна комісія з регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) на своєму засіданні 17 вересня прийняла за основу проект змін до "Правил надання телекомуслуг". У правилах більш чітко прописали всі послуги та терміни, повідомляє прес-службу НКРЗІ.
Тепер оператор не зможе взяти з користувача гроші без його відома. Це буде можливо лише після того, як оператор підтвердить свою згоду з допомогою "коду підтвердження", який буде приходити кожен раз при замовленні послуги. Він одноразовий і створений для того, щоб захистити мобільний рахунок від безконтрольної пропажі грошей.
Крім цього, оператор повинен буде повідомляти абонента про всі умови та вартість послуги.
Також операторам заборонили включати в тарифні плани послуги доступ до контент-ресурсів (месенджери і соцмережі).
Регулятор пішов на цей крок через велику кількість негативних коментарів з приводу таких дій операторів.
Протягом 3 років (2016-2019) НКРЗІ отримали 1 266 звернень громадян про порушення прав споживачів при наданні контент-послуг. І з кожним роком цифра збільшується.
"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли і не використали", - підкреслили в комісії.
Нагадаємо, Kyivstar перешкоджає своїм абонентам, які хочуть перейти в іншу мережу
Як повідомляв портал Знай.ua, Kyivstar і Lifecell заманили українців у боргову пастку.
Також Знай.ua писав, як змінити мобільного оператора та зберегти номер