Кожному українцю знайома неприємна ситуація, коли мобільний оператор самостійно підключає в якості "подарунка" якусь послугу, а потім знімає за неї гроші. Нарешті цьому нахабному обману прийшов кінець - Нацкомісія з питань регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) заборонить це робити на законодавчому рівні.

Національна комісія з регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ) на своєму засіданні 17 вересня прийняла за основу проект змін до "Правил надання телекомуслуг". У правилах  більш чітко прописали всі послуги та терміни,  повідомляє прес-службу НКРЗІ.

Тепер оператор не зможе взяти з користувача гроші без його відома.  Це буде можливо лише після того, як оператор підтвердить свою згоду з допомогою "коду підтвердження", який буде приходити кожен раз при замовленні послуги. Він одноразовий і створений для того, щоб захистити мобільний рахунок від безконтрольної пропажі грошей.

Крім цього, оператор повинен буде повідомляти абонента про всі умови та вартість послуги.

Також операторам заборонили включати в тарифні плани послуги доступ до контент-ресурсів (месенджери і соцмережі).

Регулятор пішов на цей крок через велику кількість негативних коментарів з приводу таких дій операторів.

Протягом 3 років (2016-2019) НКРЗІ отримали 1 266 звернень громадян про порушення прав споживачів при наданні контент-послуг. І з кожним роком цифра збільшується.

"Все частіше абоненти мобільного зв'язку скаржаться на списання без їх відома коштів за контент-послуги, які вони не замовляли і не використали", - підкреслили в комісії.

Нагадаємо, Kyivstar перешкоджає своїм абонентам, які хочуть перейти в іншу мережу

Як повідомляв портал Знай.ua, Kyivstar і Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також Знай.ua писав, як змінити мобільного оператора та зберегти номер