Державна установа "ПриватБанк" часто потрапляє у гучні скандали, де українці залишаються без своїх грошей. Так, нещодавно клієнт банку поскаржився на роботу популярної послуги - оплата частинами за допомогою банківської картки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБанк відповів на скаргу, йдеться на офіційному сайті міністерства фінансів України.
"Є клієнтом ПриватБанку. Є карта універсальна голд і оплата частинами. Сьогодні ПриватБанк знизив кредитний ліміт на 1000 без попередження, залишивши гроші тільки на оплату частинами, тим самим залишивши мене без грошей на існування. Ви мені не залишаєте виходу — я змушена прострочити оплату частинами через таке ставлення банку до клієнтів. Ви самі не даєте мені можливості закривати кредити вчасно!", - поскаржився клієнт банку.
На таку заяву працівники банку відповіли, що кредитний ліміт для кожного клієнта ПриватБанку встановлюється індивідуально та залежить від великої кількості факторів. Допомогти у вирішенні проблеми працівники банку не змогли, лише порадили й далі "активно користуватися послугами".
"Дозвольте уточнити, що кредитний ліміт, який надається банком, встановлюється індивідуально й у випадки його зміни враховується сотні факторів. Рекомендуємо продовжувати активно використовувати продукти та послуги банку, оскільки вони можуть позитивно вплинути на рішення банку", - повідомили представники ПриватБанку.
Нагадаємо, що Коломойський вперше заговорив про виведення $5 мільярдів з ПриватБанку: "Бредні показують".
Як повідомляв портал Знай.ua, ПриватБанк прибрав улюблену функцію українців: масові скарги розривають Мінфін.
Також портал Знай.ua писав, що "ПриватБанк" розпрощався з "полуничкою".