Електронний цифровий підпис (ЕЦП) - це такий вид підпису, який підтверджує авторство електронного документа, і не має значення господарем є реальна людина або аккаунт в кріптовалютной системі. Дана підпис пов'язана особисто з її автором, так само до неї додаються особисті документи власника за допомогою криптографічних методів, варто сказати, що її не можна підробити за допомогою звичайного копіювання.

Цифровий підпис отримують шляхом криптографічного перетворення інформації з використанням закритого ключа підпису, а це дає можливість не допустити спотворення інформації в електронному документі, підтвердження і перевірка авторства підпису власника сертифіката ключа. Після успішної перевірки власник може сам переконається в справній роботі його особистого електронного ключа та перевірити його в справі.

Електронний цифровий підпис

Як отримати електронний цифровий підпис

Сама по собі електронний підпис стала відома світові більше тридцяти років тому, а Україна почала її використовувати з 2003 року. Зараз в нашій країні цифрові підписи не є обов'язковими і їх оформляють підприємства і організації, для того, щоб зберегти конфіденційність своїх даних. Так зараз, співробітників органів державної та місцевої влади зобов'язали використовувати такі електронні підписи під час подачі електронних декларацій, відповідно, для того, щоб потрапити в систему, необхідно буде скористатися цифровим підписом. Найчастіше, різних організацій і підприємств, і деякі фізичні особи оформляють для себе ЕЦП для того, щоб заходити в особистий кабінет на сайті Державної фіскальної служби, щоб швидко і без праці можна було подавати податкову звітність через інтернет, а не вичікувати в чергах по кілька годин . Дана система з кожним днем ​​набирає свою популярність і все частіше не тільки підприємства, а й просто фізичні особи користуються такою послугою, і дуже задоволені тим виникли завдяки їй можливостям.

Так само такий вид підпису можна використовувати, для того, щоб отримати довідку про відсутність судимості онлайн, дуже часто цей документ вимагають роботодавці під час влаштування людини на роботу або оформлення різного роду віз. Довідки такого роду стали видавати в Україні з осені 2018 року. Електронні підписи потрібні для великої кількості онлайн-сервісів, таких, як: фіскальна служба або в який не будь державний орган, які наполягають на надійної ідентифікації користувача.

Популярні новини зараз
Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Гороскоп на тиждень 18-24 березня для всіх знаків Зодіаку: легкий шлях Скорпіонів, відмова Тельців та труднощі Риб Всі дані передадуть до податкової: доведеться заплатити за кожен метр Нові правила передачі показників та оплати послуг: газовики попередили про зміни
Показати ще

Зараз завдяки використанню електронного цифрового підпису, можна замовити для себе закордонний паспорт, замовити та так же отримати електронну виписку з величезної кількості державних реєстрів.

Щорічно в Україні збільшується загальний перелік послуг, які можна отримати через інтернет. Природно, ті сервіси де необхідні особисті дані користувача, тут буде потрібна реєстрація для того, щоб увійти в систему.

Отримання електронного цифрового підпису

На сьогоднішній день, центрів де можна отримати електронний цифровий підпис, налічує близько двадцяти п'яти акредитованих ЦСК і кілька тих, що були зареєстровані, але не отримали акредитацію. Різницею в них є те, що акредитовані центри мають право займатися видачею посилених сертифікатів відкритих ключів, які мають посилений захист. Зараз стало актуальним відкриття таких центрів в банках, так перший "банківський" ЦСК з'явився у ПриватБанку, а після вже і Ощадбанку, і Укрсиббанку.

Скільки обійдеться отримання ЕЦП

Варто повідомити, що фізична особа, мало в яких центрах сертифікації ключів може отримати свій особистий сертифікат і ключ. Як приклад, АЦСК Генштабу ЗСУ працює виключно з посадовими особами та організаціями Генштабу, Міноборони, військових частин. Згідно з регламентом АЦСК Державної казначейської служби, він має право надавати послуги виключно органам державної влади і місцевого самоврядування.

З фізичними особами без винятку, працює АЦСК органів юстиції, хочеться підкреслити, що для фізичних осіб послуги такого плану обійдуться в два рази дешевше, щодо юридичних. Якщо докладніше, видача та обслуговування електронного ключа в період двох років для громадян України в вище названому центрі ставить сто дев'яносто дві гривні, на рік - дев'яносто шість гривень. У АЦСК "Українського інституту інтелектуальної власності" отримання такої електронного цифрового підпису на період в два роки обійдеться фізособам в сто вісімдесят гривень, а на рік - в дев'яносто шість гривень.

Розцінки в недержавних ЦСК за дані послуги трохи інша, а саме - 200 гривень. В цей же час у відділенні ПриватБанку дану послугу оформляють безкоштовно.

Скільки обійдеться отримання електронного підпису

Природно, що для того, щоб оформити захисну цифровий підпис представник повинен бути присутнім особисто. Беручи до уваги все вище сказане, варто спершу з'ясувати де саме розміщені пункти прийому відвідувачів, а після вже братися за вибір ЦСК.

Ще важливим моментом в підрахунку загальної вартості витрат на оформлення електронного цифрового підпису, так само потрібно не забути внести суму, яка знадобитися для придбання носія інформації. Так як даний ключ буде зберігатися у власника на електронному носії на флешці або компакт-диску. А їх ціна завжди коливається залежачи від якості і рівня захисту носія.

Як отримати електронний підпис в Приват24

Насамперед як фізичній, так і юридичній особі, необхідно створити свій особистий кабінет, заповнивши рядки: логін і пароль. Після програма запропонує запам'ятати ваші дані, і після цього ви зможете заходити автоматично без будь - якого додаткового підтвердження. Коли Приват24 створюється для юридичної особи, то після реєстрації необхідно вибрати категорію - Приват 24 для Бізнесу, а після перейти в меню «Послуги» далі натиснути «Електронний підпис АЦСК» і підсумкова кнопка «Замовити». Після того, як дана задача буде обрана перед людиною з'явиться меню генерації ключів, в ньому необхідно буде вписати паролі або підпису фізичної особи - підприємця, підписи бухгалтера, друку.

Після того як ваша заявка буде подана, співробітникам банку буде потрібно час, щоб все перевірити, на підтвердження про позитивний результат платника податків сповістять через смс повідомлення, який прийде на зареєстрований раніше в системі банку. Вже після цього людина подавав заявку зможе отримати свій електронний ключ і файли з розширенням.

Для того, щоб генерація ключів стала успішною, необхідно запустити додаток Javа на вашому комп'ютері. Як підтвердження, необхідно натиснути на кнопку «Run», щоб такий запит не доводилося відправляти кожен раз, просто позначте галочкою рядок «Do not show ...». Це дозволить зберегти ваш вибір до цього моменту і не повертатися знову до одноманітним заповнення рядка.

Порядок отримання електронного підпису

Після того, як клієнт зробить все вище сказане, перед ним з'явиться форма для генерації сертифіката, в неї необхідно буде ввезти паролі на генеруються ключі. Далі натиснути на кнопку «Згенерувати», і на раніше вказаний номер телефону знову прийде смс з паролем, який необхідно буде ввести в виниклому вікні.

Наступним кроком є ​​угода з Умовами та Правилами надання банківських послуг, натискаємо кнопку «Продовжити». Після цього замовник отримує повідомлення, яке свідчить про успішну генерації ключів для підпису. Завдяки такій системі контролю при створенні ключа, підробка виключена і замовник може бути впевнений у збереженні своїх особистих даних.

Зробити цей ключ не складає особливих труднощів, а він помітно спростить своєму власникові роботу, так як ним можна буде підписувати звітності, які зажадає від вашого підприємства податкова, підтверджувати платежі, не встаючи з - за комп'ютера, здачі декларації для податкової теж тобі помітно спростяться. Термін дії такого ключа вам повідомить представник банку і в призначений день необхідно буде прийти продовжити його використання або зробити нові, якщо буде така необхідність. Даною послугою все частіше користуються жителі нашої країни, так як вона помітно прискорює і спрощує вирішення багатьох питань, і з - року в рік вона все більше набирає популярності в Україні.