Голова Державної митної служби Максим Нефьодов вважає можливим встановити фіксовану ціну за розмитнення евроблях. Нефьодов впевнений, що основні проблеми виникають при розмитненні автомобілів старше 10 років.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Оцінити вартість автомобіля, якому 15 років, і дивитися, скільки разів він був битий або пофарбований, для митниці досить важко і проблемно", - зазначив він.
Таку оцінку максимально точно можуть зробити лише фахівці у цій справі. Нефьодов зазначає, що різниця у вартості 500 доларів може бути істотною.
"Тому для найдешевших авто було б логічно зробити якусь фіксовану суму за розмитнення, щоб спростити цей процес і зменшити кількість скандалів і можливих корупційних ризиків", - підкреслив голова Державної митної служби.
Як зазначив Нєфьодов, зараз Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики Верховної ради розробляє законодавчі зміни, які стосуються спрощення розмитнення старих євроблях.
Ще одним великим досягненням Верховної Ради Нефьодов називає ухвалений закон 1066 "Про внесення змін до деяких законів України щодо перезавантаження влади". Дорога до побудови Нова митниця, очищення лав і найму нових людей відкрита. Залишилось тільки вирішити питання із зарплатами.
Нагадаємо, що в Україні планують надати "євробляхерам" дешевше розмитнення. Глава митниці Максим Нефьодов надав кілька варіантів з даного питання.
Як повідомляв портал Знай.uа, Зеленський виграв трохи часу для "євробляхерів": коли почнуть штрафувати.
Також портал Знай.uа писав, що в Міністерстві інфраструктури розробляють проект закону, який внесе зміни в порядок розмитнення ввезених на територію країни авто на єврономерах.