У прес-службі НКРЕКП розповіли, що робити, якщо вам почали надходити платежі за електроенергію, в яких вам повідомили про відсутні за фактом заборгованості.

Як повідомляють у НКРЕКП, необхідно відразу звернутися до постачальника електрики та оператора. І постачальник, і оператор повинні протягом 5 робочих днів після того, як ви подали заявку, перевірити ваші рахунки.

Схема дій буде схожа і в тому випадку, якщо інші комунальні служби прислали вам невірні платіжки:

  • повідомити оператору системи розподілу про те, що на вас прийшли неправдиві платежі;
  • оператор перевірить вірність даних і скоректує їх у разі виявлення помилки;
  • протягом 20 днів з дня подачі заявки у вас можуть перевірити лічильник, щоб підтвердити показники;
  • в кінці вам повідомлять про результати виконаної роботи.

Популярні новини зараз
Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків В Україні готується революція у житловій сфері Показники лічильника стануть недійсними: споживачів застерегли від неприємностей з платіжками Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

В даний момент тариф становить 373,77 грн/МВт*год (вказано без податку на додану вартість).

Нагадаємо, раніше у Вінниці комунальники спробували виправдатися за дикі "листи щастя".

Також Знай.uа писав, що у Мінсоцполітики визначили, кому чекати дешевої комуналки взимку.

Ще Портал Знай.uа повідомляв, "Коли вони вже наїдяться?!" Харків'яни повстали проти "золотих" платіжок за комуналку.