ПриватБанк - один з найпопулярніших банків в Україні, послугами якого користуються багато жителів країни. Однак, не завжди клієнти мають позитивний досвід взаємодії з ним.

На сайті Мінфіну у відгуках до будь-якого банку України, який є в каталозі сайту, користувачі можуть залишати коментарі розповідати про проблемних і невирішені ситуації. Так, один з користувачів сайту Мінфіну залишив коментар про досвід взаємодії з ПриватБанком. За словами українця, банк не дозволяє йому зняти гроші з рахунку:

"Маючи на рахунку, на депозиті, на приват-внесок грошові кошти. Не можу зняти навіть 50 гривень ні в касі, ні в банкоматі. Обмеження зняття готівки по карті і рахунками. Сказали нібито фінмоніторинг, принести документи -ми представили документи! Приват банк не визнав їх !!! хоча це договір-купівлі продажу оформлений нотаріусом за законодавством України !!! тепер ми без грошей! ні хто нічого не знає !!! керівник відділення, ні оператор, ні call-центр !!! приват тупо вкрав гроші!!!"

Коментар клієнта

Співробітники ПриватБанку написали розгорнуту відповідь клієнту і спробували пояснити ситуацію:

Популярні новини зараз

Зеленський звернувся до українців та висунув вимогу: "Має бути соромно"

Олена Зеленська відмовилася від Instagram: де тепер шукати першу леді

Місиво з 11 автівок: пекельна аварія на трасі "Одеса-Київ" приголомшила Україну, трагічне відео

Ківа в черговий раз став посміховиськом в мережі: новий флешмоб не обійшов стороною слугу народу

Показати ще

"Дозвольте пояснити, що Вами було вичерпано ліміт видачі готівки. Для збільшення ліміту, Вам необхідно звернутися у будь-яке відділення ПриватБанку та надати документи, що підтверджують походження коштів які Ви бажаєте отримати"

Відповідь банку

За словами співробітника ПриватБанку, банк може: "Здійснити документально підтверджену перевірку джерел походження коштів (активів) клієнта на підставі офіційних документів, належним чином засвідчених їх копій або інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Результат такої перевірки має бути достатнім для визначення наявності/відсутності реально достатніх фінансових можливостей, розпорядження якими дає змогу проводити або ініціювати проведення фінансових операцій на відповідні суми".

Клієнт відповів на рекомендацію банку, однак далі ситуація поки ніяк не вирішилася, і чим вона закінчилася невідомо.

Відповідь клієнта

Нагадаємо, раніше співробітник НБУ спалився на фейковому кредиті: був укладений договір на десятки мільйонів гривень.

Також Знай.uа писав про мобільний додаток Google Pay: як встановити і використовувати для оплати товарів.

Ще Портал Знай.uа повідомляв про збитки за анексію Криму: Ощадбанку вдалося виграти у РФ $1,3 млрд в суді.