"Укрзалізниця" постійно влипає в нові скандали, українці постійно скаржаться на поганий сервіс у поїздах і організацію руху потягів. На цей раз користувач Facebook Андрій Бондаренко поскаржився на те, що "Інтерсіті +" постійно приходить із запізненням.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБондаренко написав великий пост, в якому висловив невдоволення сервісом "Укрзалізниці" на експресах: " Для чого такий "Інтерсіті+"?Майже 4 роки по п'ятницях їжджу з роботи з Хмельницького додому до Києва. І за 4 роки не пам'ятаю жодного випадку, коли б Інтерсіті "Перемишль - Київ" не запізнився. 15, 30, 40 хвилин, година, дві... ".
Користувач поскаржився, що люди регулярно спізнюються на літак через запізнення потяга, одного разу і сам Бондаренко трохи не потрапив в таку ситуацію: "Я ледь не запізнився на літак, коли цей горе-поїзд спізнювався на 2 години. Довелося брати таксі аж до Вінниці! Щоразу бачу пасажирів, які запізнюються на літак".
Бондаренко обурився, що люди втрачають не тільки час, але й гроші, які ніхто не збирається компенсувати: "Хто компенсує ці матеріальні і моральні витрати, які щоразу виникають внаслідок бездарного керівництва Укрзалізниці? Невже не зрозуміло, що якщо поїзд запізнюється щоразу, то тут щось не так? І тут точно справа не в затримках на кордоні!"
Користувачі підтримали Андрія Бондаренка в коментарях:
Нагадаємо, раніше новий сервіс "Укрзалізниці"? Пасажири потягу "Запоріжжя-Бердянськ" збирають гриби прямо у вагоні.
Також Знай.uа писав, що Укрзалізниця влаштувала пасажирам нову порцію нічних кошмарів: "Шторка бадьорить", фото.
Ще Портал Знай.uа повідомляв, що "Укрзалізниця" стала перевозити "вусатих безбілетників", пасажири в люті: "У першому класі вони жирніші".