У зв’язку із тим, що банки почали надавати послуги без особистої присутності клієнта, шахраї масово активізувались і почали збирати "відбитки" голосів різних людей. У подальшому зловмисники використовують зібрані голоси для злому чужих даних за допомогою функції аутентифікації по голосу.
телефонні шахраї
Телефонні шахраї
"Якщо у зловмисників буде зліпок голосів жертви, що складається з декількох ключових фраз, - "так", "я підтверджую" і інше, це може дати йому додаткові можливості домогтися свого. Оформити кредит вони навряд чи зможуть, але от підтвердити переказ грошових коштів у них може вийти", – зазначив директор зі стратегічних комунікацій Infosecurity Softline Company Олександр Дворянський.
З метою уникнення таких випадків, експерти порадили привчити себе використовувати хрестоматійне і ксасичне слово "алло". Також варто розповісти рідним і близьким людям, аби вони також не потрапили "на гачок" і не стали жертвами шахраїв.