Сучасний сервіс USSD, який пропонує оператор Vodafone, дає можливість своїм абонентам самостійно, не вдаючись до допомоги оператора, дізнатися велику кількість корисної інформації і управляти різними послугами на своєму номері.

Що таке USSD

І так, що ж собою являє USSD (Unstructured Supplementary Services Data) якщо перекладати дослівно, то це буде читатися як - «Неструктуровані дані додаткових послуг». Власне, сам по собі переклад нічого не змінить для нашого розуміння, тому немає сенсу на цьому довго акцентувати свою увагу, а краще вивчимо питання в цілому.

За своєю суттю - це якась технологія для обміну даних, з її допомогою абонент може без допомоги спеціальних команд набору на клавіатурі свого мобільного телефону, запитувати у спеціального сервісу мобільного оператора необхідну йому інформацію або активувати, при необхідності деактивувати додаткові послуги.

Найпоширенішою командою на мобільному телефоні, користуються всі без винятку. Для Водафон це - * 101 # після натискаємо на кнопку виклику. Звичайно ж вона не єдина і оператор має в своєму асортименті чимала кількість різних команд, які знають далеко не всі користувачі.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

У даній статті кожен користувач зможе для себе знайти чималий перелік абсолютно незнайомих для себе команд оператора Водафон. Сам по собі список УССД команд досить великий і в повсякденному житті людина з нього використовує лише малу частину. У будь-якому випадку буде корисно дізнатися про наявні командах, хто знає, що може стане в нагоді в процесі роботи з оператором.

Першу команду, яку ми пропонуємо перевірити, це «Отримання інструкцій з управління послугами», для неї користувачеві необхідно буде набрати таку команду * 120 # і натиснути на кнопку виклику, після цього вона буде активована. Після того, як користувач набере на клавіатурі таку комбінацію на своєму екрані смартфона він побачить такий текст:

Відповідно до даної інформації, користувач для того, щоб перевірити послугу «Хто дзвонив», досить буде набрати * 120 * 1 # і кнопку виклику. Після здійснення процедури можна буде побачити таке на екрані свого телефону:

З цього зрозуміло, що запитувана послуга була підключена, а коли користувач захоче її відключити, то йому достатньо буде набрати * 120 * 12 #. Варто зауважити, що всі ці запити абсолютно безкоштовні, а це не може ні радувати.

Деякі користувачі задаються питанням - коли ж був здійснений перший дзвінок на цьому номері? Мало кому вдається безпомилково пригадати цей момент. Для того, щоб дізнатися таку інформацію користувачеві необхідно, набрати таку команду: * 777 * 3 # і натиснути на кнопку виклику. Відразу після цього інформація про дату і час першого дзвінка з цього номера телефону з'явиться на екрані телефону. Виглядати це буде таким чином:

Список USSD команд на Водафон мають такий вигляд, так само не варто забувати, що після написання команди необхідно натиснути кнопку виклику:

  • * 101 # - за допомогою такої команди можна дізнатися інформацію про те чи є гроші на рахунку, а так само про термін дії тарифу;
  • * 101 * 10 # - використовуючи таку команду може бути здійснена перевірка стану бонусів на рахунку;
  • * 101 * 4 # і * 101 * 04 # - таким чином використовуючи такі коди, можна перевірити кількість безкоштовних хвилин;
  • * 100 * код ваучера # - за допомогою такої комбінації можна поповнити рахунок за допомогою ваучера;
  • * 111 * номер телефону # - з допомогу такої комбінації можна здійснити вихідний дзвінок в роумінгу;
  • * 150 * номер телефону * сума # - таким чином здійснюється запит на переказ грошей, і людина зможе перекинути собі на рахунок необхідну суму грошей;
  • * 150 # - після введення такої комбінації на екран телефону буде виведена інструкція про використання послуги «Переказ грошей»;
  • * 104 * номер телефону # - таким чином можна здійснити запит послуги «Передзвони мені»;
  • * 104 * 0 # - коли користувач набере таку інформацію переднім з'явиться інформація про кількість запитів в рамках послуги «Передзвони мені»;
  • * 120 # - за допомогою такої комбінації користувач отримає інструкцію з управління послугами;
  • * 120 * 1 # - ввівши таку комбінацію користувач отримає можливість перевірити статус послуги «Вам дзвонили»;
  • * 120 * 11 # - для активації послуги «Вам дзвонили», в інформації яка надійде тому хто звонив, буде смс з текстом - "Передзвоніть на мій номер ...";
  • * 120 * 12 # - якщо користувач вирішить здійснити дектівацію послуги «Вам дзвонили», то йому допоможе в цьому така комбінація;
  • * 120 * 2 # - ввівши таку комбінацію, можна зайти в налаштування послуги «Є зв'язок» і перевірити її статус;
  • * 120 * 21 # - таким чином буде можливим підключення послуги «Є зв'язок»;
  • * 120 * 22 # - в разі деактивації послуги «Є зв'язок», знадобиться така комбінація;
  • * 120 * 3 # - для перевірки статусу послуги «Я на зв'язку»;
  • * 120 * 31 # - з метою активації послуги «Я на зв'язку»;
  • * 120 * 32 # - відповідно для деактивації послуги «Я на зв'язку»;
  • * 120 * 9 # - для того, що б перевірити статус мови супроводу послуги, необхідно ввести таку комбінацію;
  • * 120 * 91 # - для встановлення української мови супроводу послуги;
  • * 120 * 92 # - для того, щоб встановити російську мову для супроводу послуги;
  • * 120 * 93 # - таким чином можна встановити англійську мову;
  • * 120 * 94 # - використовуючи таку команду користувач зможе налаштувати на своєму телефоні українську мову (трансліт) супроводу послуги;
  • * 120 * 0 # - для того, щоб перевірити статус пакета «День / Ніч»;
  • * 120 * 1 # - для того, щоб підключити режим «День / Ніч»;
  • * 120 * 2 # - таким чином буде виконана активація режиму «День / Ніч»
  • * 161 # - ця комбінація дозволить визначити свій номер телефону;
  • * 777 # - набравши таку комбінацію користувач абсолютно безкоштовно отримає всю наявну інформацію про існуючі запити щодо програми лояльності МТС Бонус;
  • * 777 * 1 # - набір цього коду дасть користувачеві інформацію щодо того, які бонуси у нього залишилися на рахунку МТС Бонус;
  • * 777 * 2 # - за допомогою цієї комбінації можна обміняти наявні бонуси на послуги зв'язку;
  • * 777 * 3 # - дзвінки користувач зі свого телефону здійснює постійно, а ось дату першого дзвінка, допоможе дізнатися ця комбінація;
  • * 777 * 2 * 1001 # - застосувавши таку комбінацію користувач зможе обміняти 30 своїх бонусів МТС Бонус на 1 гривню;
  • * 777 * 2 * 1100 # - за допомогою таких комбінацій користувач може замовити собі обмін 360 бонусів МТС Бонус на 100 SMS, і не має значення які тарифи були обрані користувачем для використання;
  • ** 67 * номер телефону # - за допомогою цієї комбінації можна здійснити позачергову переадресацію «зайнято» - переадресація дзвінків, якщо користувач в цей самий момент розмовляє по телефону;
  • ** 61 * номер телефону # - таким чином можна відправити запит на активацію переадресації: «немає відповіді», вступає в роботу якщо користувач не відповідає на дзвінок;
  • ** 62 * номер телефону # - для активації переадресації: «поза зоною досяжності» - переадресація, коли користувач знаходиться поза зоною покриття GSM або просто телефон на цей момент вимкнений;
  • ## 002 # - ця комбінація допомагає здійснити скасування всіх видів переадресації.

Як відбувається блокування мобільного інтернету GPRS

Пропонуємо ознайомиться кожному користувачеві з переліком команд для роботи з оператором Водафон. Варто пам'ятати, що після кожної набраної команди необхідно буде натиснути на кнопку виклику на своєму телефоні. Далі можна пропонуємо ознайомиться з переліком цих команд для користувачів Водафон:

  • * 109 * 80 # - дана команда здійснить запит для перевірки статусу сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV»;
  • * 109 * 81 # - ця команда відповідає на запит про активацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV»;
  • * 109 * 82 # - прописавши таку команду на своєму телефоні, користувач зможе здійснити запит на Деактивацію сервісу «Блокування Мобільного Інтернету, WAP, MMS, Online TV»;
  • * 109 * 90 # - що б перевірити статус сервісу «Блокування APN mts.internet», варто прописати таку команду;
  • * 109 * 91 # - дана команда дозволить користувачеві активувати сервіс «Блокування APN mts.internet»;
  • * 109 * 92 # - для деактивації сервісу «Блокування APN mts.internet» користувачеві необхідно ввести таку команду;
  • * 109 * 102 # - якщо користувач захоче здійснити замовлення блокування послуги Мобільний Інтернет у роумінгу, то така комбінація йому в цьому допоможе.
  • * 109 * 101 # - для перевірки статусу варто ввести таку комбінацію;
  • * 109 * 103 # - коли користувач вирішить скасувати блокування, така комбінація йому в цьому допоможе.

Варто пам'ятати, що блокування і розблокування відбувається протягом доби з моменту призначення, після того як це буде зроблено, користувач отримає SMS-нотифікацію.