Створивши сторінку в соціальній мережі Instagram, можна почати непогано заробляти на дому. Ви навіть можете знаходитися у дорозі. Головне - наявність інтернету. Це заняття може бути цікавим і прибутковим. Дізнайтеся, як самому розкрутити свій бізнес? Як продавати й просувати продукти у Інстаграм? Пропонуємо відкрити магазин із нуля.

Instagram: назва магазину, ідеї для бізнесу

Заробіток у соцмережі є сьогодні досить популярним напрямком. Передплатників тут дуже багато. Однак поверхневих знань для того, щоб почати тут заробляти недостатньо.

Діловий підхід і створення бізнес-сторінки у соцмережі мє на увазі багаж специфічних умінь і знань, які допоможуть вам почати просувати новий магазин послуг або продаж товарів, продуктів правильно.

Наповнювати свою сторінку в Інстаграм матеріалами потрібно буде автоматично за допомогою сервісу просування SMMplanner. Безпечним на сьогоднішній день є також онлайн-ресурс для піару JetInsta. Просування таким чином буде найбільш ефективним.

Але почати потрібно, звичайно ж, із визначення напрямку свого роду занять. Ідеї для бізнесу магазинів у соцмережі Інстаграм можуть бути наступні: надання юридичних, психологічних послуг, дизайнерські курси, копірайтингу, заняття із рукоділля, огляди шоу-бізнесу, продаж букетів, одягу, взуття, косметики та інших товарів, публікації про подорожі, тренінги для дітей або дорослих, фітнес-блог, майстри стиліста або блог лікаря і т.д.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Якою буде погода у травні для українців: чи ховати парасольки та куфайки після квітневих дощів Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Знайдіть для себе той напрямок, який буде для вас найкращим. Що вас найбільше цікавить або те, у чому ви добре розбираєтеся. Це може бути й абсолютно новий для вас напрямок. Головне, щоб ви постійно розвивалися та підвищували свій рівень.

Неважливо, чи будете ви продавати одяг, чи оберете послугу фотографа або щось інше. Важливо наповнювати свою сторінку якісним контекстом і гарними фото. Ви можете розбавляти пости про продукт, що просувається у соцмережі, смішними фото й відео. Тільки публікуючи чужі цитати або матеріали, обов'язково вказуйте автора, оскільки існує таке поняття, як авторське право.

Постарайтеся оригінально оформити свою сторінку. Назвати свій магазин чи бізнес-послугу унікально, щоб при введенні назви у соцмережі не з'являлися схожі. Ви можете спробувати написати у Інстаграм назву, яка прийшла вам у голову.

І якщо вона вже є у соцмережі, вам вигідно буде придумати іншу. Є варіант додати до неї слово із нижнім підкресленням, крапкою або використовувати абсолютно інший варіант.

Instagram: login, аккаунт, бізнес, helpugroup.com
Instagram: login, аккаунт, бізнес, helpugroup.com

Головним атрибутом вашого профілю є аватарка. Можна розмістити туди логотип, якщо він є. Пошук його може зайняти не одну годину часу. Але краще постаратися продумати його спочатку за принципом мінімалізму.

Перш ніж підписатися на вашу сторінку, користувачі звертатимуть увагу на аватарку. Вона повинна бути яскравою, помітною і такою, що запам'ятовується. Але найголовніше, - щоб напис, якщо на ній такий є, було видно. Букви не захаращували картинку та не зливалися з нею.

Перше знайомство із вашим магазином починається із аватарки та назви, тому краще, щоб ваш логотип виглядав естетично. А назва йому відповідала. Ви можете придумати собі логотип самостійно. Створіть його самі за допомогою графічних конструкторів.

Instagram: login, пароль, інформація, контент, фото

У описі продукту або послуги ви чітко повинні сформулювати найголовніші тези. Можете вказати тут слоган, номер телефону, за яким можна буде звертатися, геолокацію, адресу електронної пошти.

У принципі, тут немає нічого складного. Після того, як ви змогли зареєструватися, створивши свою сторіночку, придумавши логін та пароль, достатньо один раз внести дані у розділ загальної інформації. А ось додавання фотографій і контенту зажадає від вас творчості й креативності. Тут не все так просто, як може здатися на перший погляд.

Для того, щоб ваші фото були особливими й на них користувачі звертали увагу, не обов'язково бути професійним фотографом і мати супер якісну техніку. Можна і з простим смартфоном завоювати аудиторію.

Головне - поєднання кольору, гармонії у стилі, якщо, наприклад, мова йде про одяг. Найкращий додаток, що допомагає обробляти фото, і допомагає просувати магазин, - VSCO. Цей додаток містить готові фільтри, що дозволяє обробляти фотографії. Тут можна створювати експозиції або робити акцент на якомусь елементі фото.

Instagram: login, аккаунт, бізнес, one-marketing.com.ua
Instagram: login, аккаунт, бізнес, one-marketing.com.ua

А тепер найперше головне правило – текст, що публікується. Вести успішний контекст не так-то просто, як може здатися на перший погляд. Він повинен гранично ясно й чітко розповісти про представлену послугу чи продукт. У постах ви можете закликати споживача до дій словами зайди, подивися, замов, візьми тощо.

Якщо це якась послуга, наприклад, тренінговий майданчик, намагайтеся максимально ясно розкрити користувачам мету й завдання вашого бізнесу. Між вами та потенційними клієнтами повинні виникнути довірчі відносини. Влаштовуйте акції, проводьте розіграші, розігруйте сертифікати або безкоштовну консультацію і т.д. Тобто те, що для вашого продукту або послуги може бути додатковим бонусом.

І не забувайте про другу головну позицію - ставити хештеги. Вони потрібні у соцмережах для того, щоб потенційні користувачі вас знаходили. Хештеги навіть можуть бути унікальними. Головне, щоб вони працювали на ваш магазин. Якщо ви забули їх поставити, можна зайти, натиснути на вікно «редагувати» і додати їх за допомогою використання решітки.

Геолокація потрібна лише у тому випадку, якщо продаж товарів або послуг для користувачів Інстаграма буде здійснюватися у одному місці. Якщо за межами регіону, вона не потрібна.

І, нарешті, третє головне правило - діяти й не боятися експериментувати. У процесі ви зрозумієте, що дійсно ви робите правильно, а що потрібно виключити. І нічого страшного, якщо будуть якісь помилки. Творіть свій індивідуальний аккаунт! І нехай в Інсті у вас усе вийде!

Моя сторінка у Інстаграм, статистика, реклама

Після того, як ви зареєструєтесь і створите свій бізнес-аккаунт, заходьте і дивіться статистику - як по історіям, так і по окремим фото і відео. Завдяки лайкам і коментарям ви зможете оцінити, на скільки популярний той чи інший пост.

Постарайтеся прив'язати сторінку в соцмережі Інстаграм до Фейсбук. До речі, прив'язати її у вас вийде тільки у тому випадку, якщо ви - адміністратор сторінки. Паралельно ваші бізнес-акаунти можуть давати рекламу. Це можливо завдяки стрічці соцмереж. Система вам сама запропонує просувати бізнес-акаунти.

Щоб ваша сторінка у Інстаграмі стала бізнес-аккаунтом, зайдіть у налаштування. Потім оберіть «Аккаунт». Після цього виберіть вікно «Переключитися на професійний аккаунт». Виберіть розділ «Бізнес». Натисніть на «Продовжити».

Далі вам система запропонує дізнатися більше про своїх передплатників, збільшити охоплення клієнтів, нові способи зв'язку, обрати категорію для профілю і перевірити контактну інформацію (адресу, номер телефону для зв'язку).

Instagram: login, аккаунт, бізнес, ppc.world
Instagram: login, аккаунт, бізнес, ppc.world

При бажанні ви завжди зможете відмовитися від бізнес-аккаунта та перейти на особистий. Для цього знадобиться зайти у налаштування. І в самому низу перейти на потрібний розділ перепідключення.

Для того, щоб заробити у соцмережах, потрібно постійно працювати. Адже соцмережі рясніють всілякими фотографіями. Ваше завдання - додавати історії, розповідати про новинки, пропонувати читачам писати відгуки, задавати запитання, дізнаватися їхню думку, закликати ненав'язливо купити, обіцяти знижку та постійно чимось мотивувати.

Влаштовуйте конкурси, акції, розіграші. Ви можете навіть влаштувати квест онлайн. Для цього придумайте цікавий ланцюжок завдань. Передплатник, що переміг, повинен отримати якийсь приз. Намагайтеся, щоб на сторінці вашого бізнес-аккаунта користувачам було цікаво й весело. Але не ставайте занадто нав'язливими. Загалом усе має бути в міру.

Як монетизувати Інстаграм?

У соцмережі вам можуть платити гроші рекламодавці. Але для того, щоб рекламні пости у вашому блозі приносили прибуток, у вас повинно бути дуже багато передплатників - до 5 тис. Однак тут важливі не тільки високі красиві цифри, але й активність користувачів.

Вони повинні вам активно лайкати, писати коменти. Ви зможете монетизувати гроші за переходи споживачiв та продаж за посиланнями, ставши учасником партнерської програми. Це може бути й біржа. Розміщуйте у своєму профілі запропоновані від рекламодавців посилання й заробляйте. Тільки обирайте, із ким можна співпрацювати, а із ким не варто.

Основний заробіток у соцмережах - на рекламі. Щоб добре у соцмережах заробляти, потрібна харизма. Адже у Інстаграмі та Фейсбуці велика конкуренція. І ваше круте відео або фото потрібно зробити від душі. Висмоктуючи ідеї із пальця, у вас нічого не вийде.

Для того, щоб заробляти, ви повинні працювати. Усе залежить тільки від вас самих. Сподіваємося, ви вже визначилися, в якому напрямку вам далі рухатися. Що ж, нехай щастить! Удачи у ваших починаннях! Хороших вам ідей та креативу!

Фото

Instagram: login, аккаунт, бізнес, ru.armeniasputnik.am
Instagram: login, аккаунт, бізнес, ru.armeniasputnik.am

Instagram: login, аккаунт, бізнес, forbes.ru
Instagram: login, аккаунт, бізнес, forbes.ru

Instagram: login, аккаунт, бізнес, m.ru.armeniasputnik.am
Instagram: login, аккаунт, бізнес, m.ru.armeniasputnik.am

Відео