В Україні можуть скасувати приміські залізничні перевезення. Зараз їх фінансуванням не бажають займатися ні держава, ні приватні компанії і вже тим більше "Укрзалізниця". За останньою статистикою, рухомий склад для електричок зношений на 87%, для дизельних потягів – 97%. Про це повідомляє UBR.

Раніше Міністерство інфраструктури вирішило передати в рамках реформи приміські залізничні потяги на баланс місцевої влади, але і у них, ймовірно, на відновлення не вистачить коштів. У підсумку, через чотири роки українці можуть забути про подібний вид транспорту.

Заступник міністра інфраструктури Дмитро Абрамович 12 грудня запропонував рішення проблеми. Він вважає, що фінансувати соціально важливі приміські перевезення повинні в рамках контракту перевізники та місцеві органи самоврядування.

Укрзалізниця, фото: m.day.kyiv.ua
Укрзалізниця, фото: m.day.kyiv.ua

Оплачуючи транспортне сполучення "громади" в якості бонусу отримають можливість самим визначати необхідну їм кількість рейсів і вагонів.

Популярні новини зараз
Виняток із правил: хто з українців може законно не платити за доставку газу Нові тарифи на воду для трьох категорій споживачів: як зміняться платіжки Ухилянтам готують суворі обмеження: зроблять все, щоб йшли до ТЦК Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

У парламенті ще допрацьовується відповідний законопроект, потім рішення повинні прийняти міські адміністрації.

На думку експертів, місцева влада вже давно повинна була зайнятися питанням компенсації "Укрзалізниці" збитків від приміських маршрутів.

Нагадаємо, що на новорічні та різдвяні свята "Укрзалізниця" призначила 26 додаткових поїздів.

Як повідомляв портал Знай.uа, Київський вокзал перетворять на український Лас-Вегас, - що задумали в "Укрзалізниці".

Також портал Знай.uа писав, що "слуга народу" Скічко відзначився гнівним постом про "Укрзалізницю": до Кравцова є питання.