Як відомо, проблема з гарячою водою і опаленням є наболілою темою для багатьох киян. Ні для кого не секрет, що всі відповідні скарги адресуються місцевій владі. Однак тепер муніципальна інспекція буде приїжджати на виклики з подібними проблемами для того, щоб їх усунути.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про нововведення розповів заступник мера Києва Петро Пантелєєв. Про це повідомляє пресслужба київської мерії.
Так, Пантелєєв сказав, що якщо в квартирі недогрів, то необхідно звертатися за номерами телефону: 15-57 (міська диспетчерська) або (044) 500-15-57 з мобільного телефону. До того ж, у столиці працює мережа комунального концерну "Центр комунального сервісу". Працівники приїжджають на виклик за адресою і складають акт-претензію.
Що ж стосується теплопостачання, то скаргу зобов'язані розглянути співробітники компанії "Київтеплоенерго" або "Євро-Реконструкції" і приїхати на виклик. Таким чином, вони встановлюють причину, потім усувають її і коригують вартість опалення або гарячої води.
У тому випадку, якщо клієнт незадоволений результатом, то залучається муніципальна житлово-комунальна інспекція. Це структурний підрозділ КМДА, яке захищає права та інтереси киян, як споживачів житлово-комунальних послуг.
Як повідомляв портал Знай.ua, у березні 2019 року визнали незаконними комунальні тарифи на газ, які діяли з травня 2016 року. Українці намагаються повернути кошти і звертаються до суду з вимогами повернути гроші за побутовий газ, опалення і гарячу воду, які були переплачены за цей період.
Також портал Знай.ua писав, що міський голова Харкова Геннадій Кернес доручив розібратися з проблемою відсутності гарячої води у кранах городян.