Офіційно машини на єврономерах стали поза законом з 1 січня 2020 року. Вступили в силу посилені штрафи та санкції.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що власникам таких авто загрожують великі штрафи до 170 тисяч гривень та конфіскація авто.
Напередодні Нового року у Кабміні заявили, що поліція не чіпатиме машини на єврономерах. Більше того, уряд повинен подати до парламенту новий законопроект, який влаштує водіїв автомобілів на єврономерах.
При цьому водії вважають, що якщо знову відкладуть штрафи, то це покаже, що в Україні закони нічого не означають. Так, Ігор Тимофєєв розмитнив машину, коли їм дали знижку на акциз рік тому. Після цього обіцяли санкції, однак їх кілька разів переносили.
"Відтягувати введення штрафів не можна, адже це покаже, що в Україні можна наплювати на закони, і тобі за це нічого не буде", – каже Тимофєєв.
Він вважає, що розмитнення повинна бути дешевше і тоді більше не буде проблем з такими авто. При цьому співзасновник організації "Доступне авто" Михайло Катрук переконаний, що якщо розмитнення буде доступною, то не буде різниці, якими будуть штрафи.
"З приводу санкцій, ми не бачимо жодних проблем в розмірах штрафів, якщо буде забезпечена адекватна розмитнення. Якщо будуть доступні податки на хоча б європейські авто, то штрафи можуть бути будь-які. Зараз існує податкова дискримінація – прив'язка розміру податків до віку автомобіля. Ніде в ЄС немає прив'язки акцизу до віку. Але і сам акциз треба скасувати чи зробити його уніфікованим", – зазначає Катрук.
Нагадаємо, Франція заполонить Україну "евробляхами", про польських ласточках можна забути.
Як повідомляв Знай. ua, які авто втрачають в ціні швидше всього.
Також Знай. ua писав, що мода на евробляхи закінчилася, українці кинулися купувати нові авто.