Автомийка "Швидко мийка" прославилася на всю Київщину своїм "оригінальним" підходом до реклами. Ймовірно, саме завдяки креативу маркетологів, цю "лавочку" ще не прикрили. У мережі з'явилися унікальні кадри придорожніх білбордів "Швидко мийки". Автором фото є керівник відділу реклами та спецпроєктів Znaj Media Надія Гуріна.

Швидко мийка

Так, за словами Гуріної, рекламні щити автомийки оновлюються раз на 1-2 місяці вже протягом року. Складається враження, ніби власник "Швидко мийки" і є той самий гуморист-маркетолог, так як досить рідко у креативщика збігаються смаки з замовником.

"Ця історія триває вже рік. І судячи з того що 3-4 борда весь час зайняті і переливаються, значить маркетологу грошей продовжують давати?) Мені зараз ліньки шукати інші фото в телефоні, але креатив оновлюють раз на 1-2 місяці", - написала Надія.

На першому фото зображені практично оголені сідниці стрункої дівчини з "шедевральним" віршем.

Популярні новини зараз

Змучена Алла Мазур поділилася з українками історією перемоги над раком: "Розмова - не лише про біду і біль"

Ломаченко після бою з Лопесом ліг під ніж хірурга - 12 раундів практично з однією рукою: "Відколов шматок..."

Комаров зі "Світу навиворіт" показав сумну правду про українців: "Роблять це не через бідність"

Колишня дружина Притули розповіла про домашнє насильство: "Перший раз він вдарив мене..."

Показати ще

"Улетели утки

В теплые края,

А одна не может,

Жирная как я", - написано на рекламному щиті.

Білборд, Facebook Надія Гуріна

Більш того, на автомийці надають 50-відсоткову знижку на екохімчистку, але не для всіх, а лише для "відвідувачів фітнес-клубів", натякаючи на те, що із зайвою вагою можна не чекати жодних презентів.

Також слід відзначити "уважність" водіїв на дорогах, які, швидше за все, не зможуть відвести очей від моделі на білборді. В результаті це може призвести до ДТП.

На другому кадрі все більш-менш пристойно, однак виділена перша частина фрази: "Ми, як ніхто". Що автор хотів цим сказати – незрозуміло.

Білборд, Facebook Надія Гуріна

А ось на третьому знімку "творець" акцентував увагу на нецензурній лексиці. Адже не кожен день можна побачити величезними літерами напис: "НАМ ПОХ…". Мабуть, саме такий підхід у маркетолога до своєї роботи.

Білборд, Facebook Надія Гуріна

Після таких креативних реклам виникає питання: невже справа в компетентності працівників автомийки або ж проблема криється в голові горе-маркетолога.

Хочете нормальну рекламу, а не дичину - звертайтеся до рекламного відділу Znaj Media.

Нагадаємо, що кожна людина, що користується комп'ютером і виходить з нього в інтернет напевно стикалась зі спамом.

Як повідомляв портал "Знай.ua", представники медіакомпанії AIR заявили про створення першого продюсерського центру ROCKET, який допоможе блогерам не тільки створювати відео для Youtube, але і отримувати за це гроші.

Також "Знай.ua" писав, що Google в черговий раз обновив веб-версії пошуковика. Тепер рекламні оголошення у видачі менш помітні.