Клієнт державного банку ПриватБанк поскаржився, що у нього безпричинно з карти списали серйозну суму грошей. Відповідний відгук він залишив на тематичному сайті Мінфін, передає Politeka.

Чоловік розповів про те, що майже два тижні не перевіряв рахунок, так як використовує його тільки для оплати комунальних послуг. Карта перебувала завжди вдома і він не розуміє, як дані карти могли опинитися у шахраїв.

Він поскаржився, що з рахунку у нього списали понад 7 тисяч гривень. Так, спочатку у нього було 7500 гривень, а залишилося всього 56 гривень. У додатку Приват24 він побачив, що з його карти без його відома здійснили 7 транзакцій з невідомого сервісу Starday.

ПриватБанк, фото: РБК
ПриватБанк, фото: РБК

"Зв'язався з онлайн оператором, він заблокував картку, але так і не зміг мені пояснити що сталося. Пояснив лише те, що були списання з такого сервісу і вони пройшли успішно", - пояснив чоловік.

Популярні новини зараз
У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Деяким пенсіонерам виплатять гроші за старі "недоліки" Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Це вже законно: співробітникам ТЦК дозволили робити це під час вручення повістки
Показати ще

Оператор пояснив клієнту, що шахраї могли списати гроші з карти, тому що впізнали його дані. Проте чоловік наполягає на тому, що карта лежала у нього вдома і він нікуди не передавав дані, тільки оператору Приватбанку під час зміни номера телефону.

"Я не розумію де захист банку, як таке можливо!", - обурюється клієнт.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, з Приват24 клієнтів Приватбанку пропадають гроші.

Як повідомляв Знай. ua, шахраї поцупили у клієнтки Приватбанку 7 тисяч гривень за "красу".

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк нав'язує пенсіонерам "мертві" картки.