Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як з його картки без згоди зняли кілька разів гроші і про відмову персонального банкіра в обслуговуванні. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Я клієнт банку від самого заснування. Нещодавно з великим трудом повернувши двічі незаконно списані кошти назад на карту (тривало з пів року!!!). І вісь нещодавно поцупили кошти на OLL.tv (близько 300 грн.). Я не хотів продовжувати контракт з цим телебаченням, і вісь: без попередження, чи застереження банк легенько дозволив їх зняти з КРЕДИТНОЇ КАРТИ! Я довгий час мав платинову картку банку і поміняв її на Голден на пропозицію менеджера К. Талапи із центрального відділення м. Ужгорода. Яким же було моє здивування, коли вказаний менеджер сповістила мене, що надалі не може мене обслуговувати. Так це я клієнт, що не заслуговує уваги?", - обурюється українець.

ПриватБанк, фото: hyser.com.ua
ПриватБанк, фото: hyser.com.ua

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що щодо банкіра мають намір більш детально розглянути скаргу і розібратися в ситуації, яка склалася.

"На жаль, заблокувати такі запити на оплату ми не можемо. Ми можемо заблокувати картку на всі операції. Уточнити причину запиту і відключити його Ви можете, звернувшись в підтримку даного сервісу. Що стосується скарги на персонального банкіра, дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер", - відповіли в банку.

Популярні новини зараз
Українцям встановили нові умови: кому тепер відмовлять у пільгах на комуналку Львівська митниця випадково розкрила власну контрабандну схему: працювали під прикриттям Олега Крившука та Степана Марунчака Будинки та квартири залишаться без опалення: експерт по комуналці попередив українців Один раз 500 грн або переплачувати щомісяця: водоканальники поставили споживачам ультиматум
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, у Приватбанку відповіли за зникнення грошей з Приват24.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк виправдався за постійні технічні збої.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк зробив заяву про кредитні картки.