Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як йому бе відома змінили кредитний ліміт. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Тепер без відома клієнтів змінюють кредитний ліміт. Це при тому що я клієнт більше 10 років. Скажете більше 100 алгоритмів керуючих лімітом? Будьте ласкаві перерахуйте хоча б 5-6 основних алгоритмив. У в'язку з тим, закриваю карту універсальна через її непотрібність. Непотрібні ваші "скарбнички", 20 грн - обслуговування, доступ лівих сайтів до засобів і ваш жахливий новий дизайн приват-24. Втратилы клієнта. В заміну є купа інших банків", - повідомив клієнт банку.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що банк враховує сотні факторів при зміні кредитного ліміту.
"Справді, за встановлення і зміну кредитного ліміту банк враховує сотні факторів, таких як кредитна історія в Приватбанку і УБКІ, наявність інших продуктів банку, надання або відсутність додаткових документів, які можуть вплинути на рішення банку. Ви можете продовжувати користуватися картою, як особистої і надалі банк може переглянути свою позицію щодо надання ліміту. З питання оплати на сторонніх сайтах, то в першу чергу необхідно розуміти, що залишаючи дані картки на сторонніх сайтах і підтвердивши авторизацію карти, Ви даєте згоду на подальші списання з карти без додаткового підтвердження. У подібній ситуації, відв'язати картку можна в особистому кабінеті даного сайту або сервісу.", - відповіли в Приватбанку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, у мережі розкрили підлу схему Приватбанку і показали, як на українців оформляють "вічні" кредити.
Як повідомляв Знай. ua, гроші виманюють гроші прямо біля банкоматів, першими постраждали пенсіонери.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк блокує оплату комуналки через Приват24.