В Україні набирає обертів скандал, пов'язаний з подорожчанням вартості реєстрації автомобілів з газобалонним обладнанням (ГБО): порівняно з 2019 роком вона зросла майже в 10 разів і коштує тепер від 3000 до 3800 гривень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЕксперти зауважують, що вартість сертифікації абсолютно не відповідає реальним витратам на її проведення. При цьому на LPG через його дешевизну переходить все більше українців – у минулому році автогазу вперше використали більше, ніж бензину.
В Мінінфраструктури зазначають, що установка ГБО вважається переобладнанням транспортного засобу і, згідно з постановою Кабміну, підлягає обов'язковій сертифікації в цілях безпеки.
Акредитовані лабораторії проводять експертизу і, якщо все в порядку, на наступний день видадють сертифікат відповідності. Тобто документують безпеку для життя і здоров’я громадян. Ціна питання 2500-3300 гривень.
ГБО на автомобілі встановлюють вже 20 років, і порядок сертифікації змінювався неодноразово. Але цього разу зміни добряче вдарять по кишенях українських водіїв.
Голова Української газомоторної асоціації (УГА) Степан Ашрафьян зазначає, що з початку 2018 і до кінця 2019 року акредитовані лабораторії (по Україні їх кілька сотень) самі видавали сертифікати на автомобілі з ГБО. Але потім їм акредитацію не продовжили.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше однією з основних причин різкого зниження ціни на автогаз експерти називають паніку, здійняту у світі через коронавірус
Також "Знай.ua" писав, що Єрмак показав електронну декларацію, що відомо про доходи новопризначеного керівника Офісу Президента