У Вашингтоні 01-05 березня відбуваються заходи в рамках “Діалогу про майбутнє: Україна-США”. Представники української делегації зустрічаються з американськими конгресменами, політиками, політологами, представниками засобів масової інформації, експертами в сфері налагодження комунікацій і виборчих кампаній.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМета візиту української делегації до США – налагодити якісний і конструктивний діалог між представниками ділових кіл двох країн. Пряма взаємодія на рівні неурядової дипломатії відкриває нові можливості для розвитку співпраці, розширює потенціал для обміну досвідом, спільної розробки програм і комплексних рішень.
Під час зустрічей українські та американські експерти обговорюють нинішній стан взаємовідносин, основні напрями двосторонньої економічної співпраці, розвиток суспільної дипломатії, реальні кроки щодо розвитку громадянського суспільства в Україні. За результатами візиту передбачене підписання Меморандумів про співпрацю та взаємопідтримку.
Першого березня у Вашингтоні відбулася зустріч з Лейфом Ларсоном - письменником та продюсером, експертом з проведення виборчих кампаній, членом Американської асоціації політичних консультантів. Лейф Ларсон забезпечив проведення успішної кампанії губернатора Каліфорнії Піта Вілсона, а також багатьох інших конгресменів на Капіталійському пагорбі. Він працював з політиками на всіх рівнях американського уряду, керував повним циклом передвиборчого процесу. Під час зустрічі основною темою обговорення стала реабілітація бренду України в США.
Керівник української делегації Катерина Одарченко, - політичний експерт, президент Інституту демократії та розвитку “Polita”, засновник SIC Group Ukraine, автор книги “Игра в выборы. Секреты политических коммуникаций”. За результатами зустрічі з Лейфом Ларсоном у своєму фейсбук-пабліку вона зазначила https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10213520179518727&id=1828898586 , що обговорювалися питання позиціонування національного бренду “Україна” у США та у світі, шляхи його поліпшення в різних площинах.
Член української делегації, директор судноплавної компанії Smart Miritime Group, депутат Херсонської обласної ради Василь Федін обговорив з Лейфом Ларсоном проблематику якісної побудови особистої репутації політика, розвитку бренду політичної сили, підприємтсва, керівника. Американський експерт наголосив, що побудова репутації – це насамперед послідовна і продумана інформаційна кампанія, реалізацію якої варто доручити професіоналам, що зможуть розробити правильну стратегію, підготувати необхідні месиджі й провести інформаційну кампанію в засобах масової інформації та соціальних мережах.
Захід проходить під егідою Інституту демократії та розвитку “Polita” https://polita.org.ua/ , а також SIC Group Ukraine https://sic-group.com.ua/. Офіційними партнерами заходу також є BASE Capital Management та Міжнародні Авіалінії України https://www.flyuia.com/ua/ua/home (Ukraine International Airlines).