Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як вона намагалася заблокувати картку після того, як вона стала жертвою шахраїв. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Після оплати товару заблокував всі канали в Telegram і пропав — ні в якому разі не пересилайте гроші за передоплатою! Приват банк відморозився і блокувати карту не хоче.", - повідомив клієнт банку.

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк не несе відповідальності за дії третіх осіб.

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

"Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які скоюють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв, згідно з законодавством, знаходяться за межами юрисдикції банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином", - відповіли в банку.

Популярні новини зараз
3 хвилини – правда чи міф? За скільки ракета "Циркон" може дістатися українських міст Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень Нова смертельна хвороба набирає обертів - "корона" допомогла їй обійти імунітет
Показати ще

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін
Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив, коли можуть відмовити в страховці.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.