Клієнтка державного банку ПриватБанк розповіла про те, як вона намагалася заблокувати картку після того, як вона стала жертвою шахраїв. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишіться на Знай у Google News! Тільки найяскравіші новини!
Підписатися"Після оплати товару заблокував всі канали в Telegram і пропав — ні в якому разі не пересилайте гроші за передоплатою! Приват банк відморозився і блокувати карту не хоче.", - повідомив клієнт банку.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і зазначив, що банк не несе відповідальності за дії третіх осіб.
"Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які скоюють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв, згідно з законодавством, знаходяться за межами юрисдикції банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином", - відповіли в банку.
Григорій Чапкіс підрахував статки молодшої на 50 років дружини: "Багатша за мене!"
Світ попрощався з фатальною бунтаркою Біллі Айліш: від колишньої зірки епатажу лишилися самі спогади
Вербна неділя з 19 квітня по 2 травня: чого категорично не можна робити перед Великоднем
14-річний підліток сів за кермо і позбавив життя п'ятеро людей: загинули на місці
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, Приват24 не впускає клієнтів Приватбанку.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив, коли можуть відмовити в страховці.
Також Знай. ua писав, що ПриватБанк пояснив зміну кредитного ліміту.