За день київський метрополітен перевозить понад мільйон пасажирів. Однак спускаючись на таку звичну станцію, ми навіть не здогадуємося, скільки секретів насправді зберігає найпопулярніший транспорт столиці.

Наприклад, мало хто знає, що в 1970-х роках почалося будівництво жовтої лінії метрополітену. Вона повинна була проходити від Воскресенки на Поділ. Однак коштів на її добудову так і не виділили.

На зеленій лінії є відразу два дуже довгих перегони – “Лук'янівська-Золоті Ворота” і “Видубичі-Славутич”. Мало хто знає, що на цих перегонах знаходяться недобудовані станції “Львівська Брама” і “Теличка”. Першу не змогли добудувати через відсутність фінансування, а друга спочатку планувалася, як технічна.

Ну а на станції “Університет” можна побачити справді історичні речі. В мармурі, який використовувався для облицювання, знаходяться раковини доісторичних равликів. Вчені вважають, що вони жили ще за часів існування динозаврів.

Ще один цікавий факт пов'язаний з жетонами. Раніше в метро використовувалися не звичні нам сьогодні пластикові кружечки, і звичайні паперові квитки. Напевно їх ще пам'ятає старше покоління. Жетони почали впроваджувати лише в 1992 році.

Популярні новини зараз

Дзідзьо "запанікував" після розлучення зі Slavia: "Де гроші?"

Анна Богдан заговорила про зради після фіналу "Холостяка": "Ніколи не пробачу"

Ірина Білик після розлучення з Ахмадовим нагадала про важливу істину: "Не кохай, як не віриш.."

Таїсія Повалій повернулася з Росії до України і поділилася враженнями: "Ми тут подихаємо"

Показати ще

Читайте також: У Києві через коронавірус дезінфікують метро та під'їзди до будинків.

Раніше Знай.иа повідомляв, що у Київському метро запустять 4G інтернет: у Кличка назвали остаточну дату.

Як повідомляв портал "Знай.uа", в київському метро тестують 4G-інтернет, - де вже працює, список станцій.