Через стрімке поширення коронавірусу COVID-19 по планеті в багатьох країнах запровадили карантин. Найбільшою загадкою цього періоду виявилося, те, що люди кинулися купувати не лише продукти, але і туалетний папір. Тож логічно, що ці товари стають дефіцитними.
Туалетний папір просто змітають з магазинних прилавків в Європі, США, Японії, Великобританії, Ісландії, Австралії. У мережі навіть стали з'являтися на цю тему забавні знімки і відеоролики.
Наприклад, користувач Інна Щер в Твіттері опублікувала смішний знімок, де рулончик дорогоцінної туалетного паперу продається в ювелірному відділі.
Вчені пояснили, чому так сильно зріс попит на цей засіб гігієни в критичний час.
За словами фахівців, туалетний папір - це свого роду елемент контролю і безпеки.
"Коли люди чують про коронавірус, вони бояться втратити контроль, а туалетний папір виглядає як спосіб, принаймні, забезпечити гігієну і чистоту", - заявила викладач Квінслендського технологічного університету з питань громадського здоров'я та соціальної роботи Ніка Едвардс.
При цьому вона додала, що полиці супермаркетів досі заповнені паперовими рушниками і серветками.
Едвардс підтримав доктор Брайян Кук з Університету Мельбурна.
"Для людей туалетний папір - це елемент контролю і безпеки. Є так званий "фу-ефект", коли мова йде про гігієну без використання туалетного паперу. До того ж людям подобається відчувати, що вони "щось роблять", коли відчувають небезпеку", - сказав учений.
Також він зазначив, що багато хто під час простудних захворювань обирає туалетний папір, а не паперові серветки чи носові хустки. Брайян Кук додав, що до того ж туалетний папір "відносно дешевий".
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше