Міграційна служба не припинила свою роботу в умовах проведення карантинних заходів. Служба забезпечує надання населенню адміністративних послуг в екстрених випадках – коли терміново потрібен паспорт або довідка про проживання для отримання публічних, адміністративних і фінансових послуг, коли потрібен закордонний паспорт для термінового виїзду за кордон на лікування тощо. Про це повідомляє Центральне міжрегіональне управління ДМС р. в Києві та Київській області.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ столиці 2 територіальних підрозділів ЦМУ ДМС р. в Києві та Київській області продовжують оформляти паспорти за необхідності: Печерський районний відділ – на правому березі і Дніпровський – на лівому. Так само за окремим графіком працюють районні та міські відділи в Київській області. Також залишилося 2 відділу документування іноземців, куди можна звернутися для оформлення або пробовження посвідки на проживання в Україні в екстрених випадках (вул. Б. Хмельницького, 10 та вул. Березняківська, 4а).
На час проведення карантину суб'єкти звернення будуть обслуговувати тільки за визначеними адресами і тільки у виняткових випадках за такими напрямками:
- оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки замість втраченого або викраденого;
- оформлення ID-карти або посвідки на тимчасове та постійне проживання для іноземців та осіб без громадянства у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних і фінансових послуг;
- вклеювання фотокарток у паспорт-книжечки з досягнення особою відповідного віку;
- оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв'язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов'язаною з нагальною потребою в лікуванні виїжджає або особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживав за кордоном.
При відсутності екстреної потреби людини обслуговувати не будуть, навіть якщо є попередній запис до електронної черги. Наголошується, що люди, які скоїли раніше оплату адміністративні послуг зможуть скористатися нею пізніше після скасування карантину.
При цьому видача виготовлених документів, сформованих довідок і виписок відбувається в звичайному порядку усіма територіальними підрозділами ЦТУ ДМС р. в Києві та Київській області. Але отримувати їх під час карантину не обов'язково, адже паспортні документи зберігаються в підрозділах протягом року. Якщо готовий вид на проживання, іноземець може отримати її після завершення протиепідемічних заходів, оскільки певний строк для реєстрації свого місця проживання буде відстрочено.
Якщо ж незважаючи на наведені аргументи ви вважаєте, що причина звернення невідкладна і вимагає обов'язкового відвідування підрозділи Міграційної служби, слід дотримуватися рекомендацій МОЗ: користуватися захисною маскою і дезінфікуючими засобами, не створювати скупчення людей в підрозділі і пам'ятати про необхідність дотримання безпечної відстані між людьми (мінімум 1,5 метра). Подбайте про власну безпеку, бережіть себе та своїх рідних і будьте здорові.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, влада змінили максимум пасажирів у транспорті.
Як повідомляв Знай. ua, 7 тисяч українців закрили на самоізоляції.
Також Знай. ua писав, як і навіщо оформляти паспорт в період пандемії.