При наданні статусу безробітного не буде застосовуватись 7-денний період для активного пошуку підходящої роботи. Безробітні можуть не відвідувати службу зайнятості протягом 30 і більше календарних днів. 

Це передбачено постановою Уряду від 29 березня 2020 року № 244 “Про внесення змін до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу”.

На період дії карантину надання особі статусу безробітної відбуватиметься одразу після подання нею заяви про надання такого статусу. Ця заява повинна відповідати формі, яка затверджена Державним центром зайнятості. Важливо, що допомога по безробіттю у такому разі здійснюється з першого дня реєстрації безробітного. Це зазначено у пункті 20 цього Порядку.

Відтепер, але лише на період дії карантину, до особи, яка шукає роботу і подала заяву про надання статусу безробітного, не буде застосовуватися семиденний строк для активного пошуку підходящої роботи.  

Разом з тим, у цей період працівники служби зайнятості напрацьовуватимуть заходи для поглибленого профілювання, будуть підбирати можливі варіанти підходящої роботи, формуватимуть комплекс заходів, які мають вжити кар’єрний радник та особисто зареєстрований безробітний, для працевлаштування або здійснення іншого виду зайнятості.

Популярні новини зараз

Львів’янин поскаржився на прострелене вікно квартири, копи ошелешили, - "То птах із пістолетом"

Саакашвілі сказав, хто врятує українську економіку. Але їх будуть кошмарити

Курс валют на 30 травня – долар впав нижче плінтусу, гривні відразу полегшало

Величезні груди російської Кардашьян випали з міні-бікіні, оце так диньки

Показати ще

Суттєвим є і наступне нововведення: зареєстровані безробітні мають право не відвідувати службу зайнятості протягом 30 і більше календарних днів на період встановленого карантину. Зазначимо, що комунікація зареєстрованих безробітних і працівників служби зайнятості може відбуватися дистанційно – телефоном, електронною поштою.

Нагадуємо, що Державна служба зайнятості України запровадила на період карантину тимчасові особливості обслуговування клієнтів центрами зайнятості та їх філіями

У кожному центрі зайнятості розміщено оголошення про тимчасовий порядок роботи установи, адреси електронної пошти центру зайнятості та обласного центру зайнятості, номер телефону чергового фахівця, номер телефону гарячої лінії обласного центру зайнятості.

Контакти обласних центрів зайнятості https://www.dcz.gov.ua/storinka/kontaktni-telefony-oblasnyh-centriv-zaynyatosti

Телефонні номери “гарячих ліній” обласних центрів зайнятості: https://is.gd/Zs1MEj

Прийом документів від клієнтів, у тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим як безробітним, здійснюється засобами електронного зв’язку або через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені у кожному центрі зайнятості.

Отримати юридичну консультацію або роз’яснення з правових питань можна:

– за безкоштовним телефоном системи БПД 0 800-213-103

– у месенджері Фейсбук-сторінки: https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

– у публічному чаті Телеграм-каналу «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaidchat

– у приватному чаті системи БПД у Телеграм http://legalaid.gov.ua/telegram.html

– у приватному чаті системи БПД у Вайбер http://legalaid.gov.ua/viber.html

 – написавши на електронну пошту центру з надання БВПД (адреси можна дізнатися за посиланням https://www.legalaid.gov.ua/ )

Система БПД інформує громадян про їхні права та механізм їх захисту через:

– офіційний сайт системи БПД https://www.legalaid.gov.ua/

– Фейсбук-сторінку системи БПД https://www.facebook.com/Centre.4.Legal.Aid/

– Телеграм-канал «Безоплатна правова допомога» https://t.me/ualegalaid

– Інстаграм-сторінку системи БПД https://www.instagram.com/ualegalaid/?hl=uk

– правничу вікіпедію WikiLegalAid – https://wiki.legalaid.gov.ua

Марія Николаїшин, директор Стрийського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги