Популярний український мобільний оператор lifecell в розпал карантину отримав порцію скарг від незадоволеного клієнта. Виявилося, що невдоволення досить небезпідставне. Оператор прийняв рішення підвищити ціни на тарифи, і не просто на тарифи, які можна придбати в будь-якому супермаркеті, а на контрактні.

Про це стало відомо завдяки повідомленню користувача, яке він залишив на одному з сайтів для відгуків щодо роботи мобільного оператора.

Відгук клієнта Lifecell, скріншот з мережі
Відгук клієнта Lifecell, скріншот з мережі

"В цей нелегкий період для України оператор lifecell вирішив набити свої кишені ... Контрактний тариф за 50грн став більш ніж на 50% дорожче-80грн! Це у той період, коли кожна копійка важлива. Якість зв'язку кращою не стала... Коли вже нажеруться?!", - пише незадоволений користувач.

Варто нагадати нашим читачам, що оператор мобільного зв'язку Lifecell "краде" гроші в українців. Абоненти відзначають несанкціоноване зняття коштів з рахунку, при цьому суми можуть сягати від 5 до 100 гривень. При цьому жодних повідомлень про зняття коштів або пояснень цьому абоненти не отримують. Будьте уважні у разі такого зняття. Нехай сума і незначна, на перший погляд, але тільки уявіть скільки грошей грабує оператор, списавши з кожного свого абонента по 5 гривень.

Популярні новини зараз
Гороскоп на сьогодні 25 жовтня: спілкування близнюків, впевненість левів та фінанси козерогів Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році Податок для пенсіонерів: кого та чому змусять заплатити ТЦК дали 7 днів: кого мобілізують навіть з відстрочкою чи броню
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, Lifecell звинуватили в безсоромному пограбуванні — без пояснень і згоди.

Як повідомляв Знай.uа у Київстар повідомили про технічні роботи: що потрібно знати абонентам.

Знай.uа писав, Vodafone списав з клієнтки подвійну оплату за пакет послуг - не врятував навіть додаток.