За 4 місяці поточного року, Дім марочних коньяків «Таврія» виготовив 150 тис. дал коньяку та бренді, що на 48 тис. дал більше, ніж за аналогічний період в 2019-му. Зростання виробництва склало 47% - повідомляють Українські новини.

«В умовах кризи, спровокованої пандемією, ми робимо все можливе для збереження постійних обсягів виробництва і популяризації бренду «Таврія» у всьому світі», - говорить Генеральний директор Дому марочних коньяків «Таврія», Андрій Сердюк.

За результатами 2019 року, частка Дому марочних коньяків «Таврія» в загальному експорті коньяків та бренді склала 27%. Увагу іноземних споживачів приваблюють класичні технології виробництва і висока якість продукції.

У червні компанія зробила першу поставку продукції до Чехії. Чеському споживачеві представлені коньяки віком від трьох до 30 років, вироблені за класичною технологією з власних спиртів, витриманих в 6500 дубових бутах і бочках, в т.ч. - крафтові продукти компанії.

Крім країн ЄС, таврійські коньяки сьогодні представлені на полицях Ізраїлю, Китаю, Білорусі, Канади, Нігерії. Також компанія веде переговори про постачання продукції до Казахстану.

Популярні новини зараз
Мобілізація стане на нові рейки: автоматичні санкції та нові правила відстрочки з 2025 року Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК Українці не підозрюють про наслідки: які пастки приховує "Національний кешбек" Призупинення виплат пенсій: у ПФУ зробили важливу заяву
Показати ще