Про це йдеться в повідомленні на сайті «Укрметаллургпрома».

У компанії повідомили, що «Укрметалургпром», «Національна асоціація дорожників України» і «Державний дорожній науково-дослідний інститут ім. М. П. Шульгіна» підписали тристоронній меморандум про сприяння науково-технічному прогресу в автодорожньому будівництві. Згідно з меморандумом передбачається використання відходів металургійного виробництва в дорожньому будівництві.

«В Україні обсяг шлакових накопичень досягає 160 млн т., і використання металургійних шлаків в дорожньому будівництві дозволить вирішити низку екологічних проблем», - сказав президент «Укрметаллугпрома» Олександр Каленков.

Він зазначив, що відходи металургійного виробництва активно використовують найбільш технологічно розвинені країни, забезпечуючи при цьому рециркуляцію економіки, і, на його думку, Україна повинна розвиватися в цьому напрямку.

«Підписання тристороннього Меморандуму — символ початку активної роботи над впровадженням шлаків в дорожньому будівництві», - вважає Каленков.

Популярні новини зараз

″Ще труси на голову одягни″: Надя Дорофєєва зазнала модного провалу, поєднавши непоєднуване

Cadillac Lyriq знищить Tesla на ринку електрокарів, творці натякнули на ціну

Львівщина прощається з молодим священиком: "Хвороба виявилася сильнішою, Бог не зберіг"

Копи припинили шукати зниклого 15-річного франківчанина - надії більше немає

Показати ще

У свою чергу директор «Державного дорожнього науково-дослідного інституту їм. М. П. Шульгіна» Артем Безуглий наголосив, що застосування шлаків у дорожньому будівництві сприятиме економії фінансових ресурсів. За його словами, в поточному році заплановано використання 482 тис. метрів кубічних шлаку, зокрема найбільші обсяги використання плануються на об'єктах «Великого будівництва»  (Н-31 Дніпро — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка; Н-30 Василівка — Бердянськ; Н-11 Дніпро — Кривий Ріг — Миколаїв; Н-23 Кропивницький — Кривий Ріг - Миколаїв;  Н-26 Чугуїв – Мілове).