Про це заявив виконавчий директор співтовариства Європейський залізничних та інфраструктурних компаній, що об'єднує операторів 71% європейських залізниць Лібор Лохман.

"В ЄС існує 2 режими авторизації - для вагонів вироблених до Директиви по сумісності (interoperability Directive) і після. Для тих вагонів, які були вироблені до цього часу діє Riv режим - йому підпорядковуються більшість вагонів, що використовуються на Європейській залізниці. І більшість цих вагонів не мають певного терміну придатності, але вони, звичайно ж, є предметом інспектування. Тобто вагони повинні регулярно перевірятися, але не існує граничного терміну придатності. Так що вони можуть використовуватися так довго, наскільки ви можете їх підтримувати в придатному стані», - розповів Лохман.

Що стосується нових вагонів, які є суб'єктом нових директив по сумісності, то вони вже мають граничний термін придатності, і він визначений в документах. За словами Лохмана, коли термін придатності такого вагона приходить до кінця, потрібно оновлювати терміни його авторизації.

При цьому він зазначив, що вік вагона не є основним критерієм для його списання. Зокрема, в Західній Європі Середній термін експлуатації вагонів становить 20-30 років, а в Східній Європі можна знайти набагато старіші вагони, яким 40-50 років.

"Не існує будь-яких причин відправляти вагон на звалище тільки через його вік. Ви завжди можете знайти спосіб продовжити терміни життя вагона", - підкреслив Лохман.

Популярні новини зараз
Виїзд з України зміниться 18 березня: які нововведення чекають на всіх вже в понеділок Не виїде закордон ніхто: у Міграційній службі закликали українців до перевірок Якщо не встигли здати в банк – радійте: монети номіналом 5 копійок можна дорого продати Нові правила передачі показників та оплати послуг: газовики попередили про зміни
Показати ще

Раніше президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко заявила, що намір Мінінфраструктури скоротити термін експлуатації вантажних вагонів порушує європейські директиви.

У свою чергу в "Укрметалургпромі" вважають, що прийняття Мінінфраструктури рішення про обмеження терміну використання вантажних вагонів понад Нормативний термін призведе до дефіциту вагонів і скорочення промислового виробництва.