«Ми вийшли на ринок з унікальною пропозицією — оформлення кредиту за 20 хвилин! У той час були популярними банки, де необхідно було подати заявку, і лише наступного дня їхні представники могли зв'язатися з людиною. Тож не дивно, що до нас одразу ж потягнулися люди, яким потрібні були гроші тут і тепер», — згадує директор ШвидкоГроші Олександр Холод.

За його словами, бум споживчого кредитування Україна пережила ще до появи компанії — в 2006–2008 роках. Тоді невеликі кредити видавали всім підряд. Але вже незабаром МФО зробили для себе висновки і навчилися обережніше ставитися до кредитів. Саме з такими принципами і з'явилася на ринку компанія ШвидкоГроші.

«Хай що б мінялося, одна річ залишається незмінною: людям завжди потрібні гроші на невідкладні цілі, — розповідає Олександр Холод. — Тому саме клієнт диктує нам, як організовувати роботу, які зміни вносити і куди загалом рухатися далі».

За словами директора ШвидкоГроші, кардинально портрет клієнта почав змінюватися за останні п'ять років. З'явилися молодші позичальники, які не хочуть гаяти час на походи до відділень. Їм потрібно отримувати гроші швидко, не виходячи з дому або займаючись своїми справами. Тому компанія почала орієнтуватися на надання послуг онлайн. На сьогодні 70% клієнтів приходять у ШвидкоГроші, заповнюючи форму на сайті.

Але, підкреслює Олександр Холод, залишилися 30% людей, яким легше прийти до відділення. Тому кількість відділень компанії не зменшилася, вони працюють у всіх областях України.

Популярні новини зараз
ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись Гороскоп на 28 листопада: як провести четвер із вигодою та не "наламати дров" Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Показати ще

«Наша компанія строго дотримується законодавства, тому ми не нараховуємо позичальникам одночасно і відсотки, і пеню. Крім того, завжди передаємо інформацію про своїх клієнтів у бюро кредитних історій», — розповідає Олександр Холод.

ШвидкоГроші з самого початку своєї роботи робить акцент на навчанні українців основ фінансової грамотності. Компанія допомагає людям бути відповідальними і повертати гроші, які вони позичають. Починаючи з маленьких кредитів, клієнти вчаться правильно поводитися з великими сумами, розуміють усі правила і як зробити так, щоб переплачувати мінімально.

«У нас чимало ідей і планів, з допомогою яких ми хочемо стати ще ближчими і зручнішими клієнтові, щоб у необхідний момент, коли йому знадобляться гроші, завжди підстрахувати фінансово, — каже Олександр Холод. — Саме тому ми приділяємо багато уваги професійному розвитку наших працівників і використовуємо найкращі світові практики з роботи з клієнтами».