Спеціаліст Сєвєродонецького місцевого центру безоплатної правової допомоги Марина Литовка відповіла на питання про те, що ж робити, якщо ви раптом виявилися жертвою інтернет-шахраїв.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідна публікація з відеозверненням була опублікована на сторінці в соціальній мережі Facebook місцевого центру БВПП.
Читайте Знай в Google News!
Литовка почала своє звернення зі слів, що щорічно кількість користувачів Інтернету в Україні збільшується і, відповідно, — рівень шахрайства теж. Тому, щоб не потрапити до лав жертв інтернет-шахраїв, слід дотримуватися кількох правил.
1. Не повідомляти будь-яку інформацію про платіжну картку або картковий рахунок в Інтернеті. Це стосується пін-коду, паролів доступу, терміну дії платіжної картки, персональних даних або кредитних лімітів.
2. Необхідно використовувати лише сайти відомих і перевірених інтернет-магазинів. Слід переконатися в правильності зазначених адрес сайтів, де ви будете здійснювати оплату товарів.
3. Оплату відтворювати лише зі свого комп'ютера з метою збереження конфіденційності персональних даних та інформації про картковий рахунок.
4. На персональний комп'ютер потрібно встановити антивірусне програмне забезпечення, яке дозволить захистити ПК від проникнення вірусів.
"Якщо ви вже стали жертвою інтернет-шахрайства, вам необхідно звернутися в поліцію з письмовою заявою. Також звернутися з повідомленням про скоєння злочину до адміністрації Служби безпеки торговельного майданчика, де сталося шахрайство і попросити зафіксувати всі електронні сліди події", — підсумувала фахівець Сєвєродонецького місцевого центру безоплатної правової допомоги Марина Литовка.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадавши, ПриватБанк ввів ретельну перевірку. клієнти обурені: "Це знущання"
Як повідомляв "Знай.ua", секстинг, шантаж і кібербулінг: як уберегти підлітка від цькування в мережі.
Знай.ua писав, На Тернопільщині шахрайка 200 разів "продавала" товар, якого не існувало.