Українці скаржаться, що їм блокують банківські карти без попередження та не реагують на звернення.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Відповідна скарга клієнта ПриватБанку з'явилася на сайті "". Автор заявки висловив незадоволення роботою співробітників ПриватБанку, оскільки вони належним чином не відреагували на ситуацію з блокуванням банківських карточок. Клієнт обурений, що йому навіть не зателефонували на прив'язаний до карточки номер телефону.
"Чому не відповідаєте, на поставлені мною питання, з приводу блокування всіх моїх банківських карт: ПриватБанку? Просто нахабство і хамло працює в ПриватБанку. Блокують всі карти, без дзвінка на особистий номер телефону, який прив'язаний до особистого кабінету, в додатку ПриватБанку. Точно що люди, пишуть правду про ПриватБанк шахраї і злодії.", - поскаржився клієнт банку.
Своєю чергою в установі відповіли, що наразі не можуть ідентифікувати автора заявку як клієнта банку і, відповідно, дати необхідну реакцію.
"На жаль, по вказаних вами даних у заявці, немає можливості ідентифікувати вас як клієнта. Звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані.", - відповіли співробітники установи.
Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, . Також глава держави розповів, як сам вивчав українську мову.
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав,