Державний "ПриватБанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися28 листопада 2020 року на сайті Мінфіну з'явився новий негативний відгук від анонімного користувача.
Читайте Знай в Google News!Клієнт на початку свого відкликання зазначив, що ПриватБанк ніколи не відрізнявся своєю "турботою про клієнтів", але зумів отримати конкурентну перевагу перед іншими банками за рахунок своєчасного впровадження клієнт-банку та еквайрингу. "Тепер банк поступово перетворюється на чиновницьку контору, яка живе своїм внутрішнім життям, і якій наплювати на клієнта. Після того, як вам відкриють рахунок (фіз особи або підприємства значення не має) ви перетворитеся на безправне щось, і вами будуть зневажати, поки ваше терпіння не скінчиться", — написав користувач у своєму відгуку.
Він зазначив, що банк не направить клієнту жодного офіційного паперового листа, проте у вихідний день може прийти лист на електронну пошту, наприклад: "за результатами перевірки, клієнти можуть оплачувати послуги або товари на вашому сайті, але з грошові кошти по платежах не будуть перераховуватися Банком на Ваш рахунок". Все це через відсутність ідентифікації або верифікації з боку юридичної особи, реквізити якої вказані в отриманні фінансового відшкодування, в АТ КБ "ПриватБанк".
Це говорить про те, що при відкритому рахунку і Договорі з банком, слід йти в банк і нести ті ж документи, які були раніше надані при відкритті рахунку. І це незважаючи на те, що підприємство знаходиться не в стані банкрутства і при відсутності арештів на майно.
"На питання навіщо? Звучить відповідь - у нас такі правила. А те, що в реєстрі Мін'юсту є всі відомості і про підприємство і про бенефіціарів і про уповноважених осіб нікого не... а те, що всі принесені вами папери потім все одно будуть звіряти з тим що в реєстрі теж нікого не ... Навіщо, нам компостую мозок? Хто займається цією дурью? Є договір, якщо в однієї зі сторін відбуваються зміни, тоді ця сторона, зобов'язана сповістити про це іншу. Зайнятися нічим моніторьте Реєстр Мін'юсту, тим більше державний Банк може мати до нього доступ", - додав Користувач у своєму негативному відгуку.
Згодом він вирішив не відкривати новий рахунок в ПриватБанк і не розміщувати депозит.
З боку банку надійшла відповідь на цей відгук, в якому йдеться про необхідність дотримання досить рутинних, але важливих формальностей відповідно до Законів України № 2121-ІІІБ і № 361-IX, а також постановами НБУ № 417 — всі банки повинні отримувати і підтримувати в актуальному стані відомості про своїх клієнтів. До таких відомостей належать: фінансова звітність та додаткова інформація про діяльність підприємства.
"Це необхідно робити за правилами фінансового моніторингу. Не дивуйтеся, якщо раніше ви вже надавали такі документи, а зараз маєте доступ до цього запиту, адже у кожного документа є так званий "термін давності", після закінчення якого всі банки зобов'язані запитувати у всіх клієнтів актуальні документи", — додав у відповіді на відгук представник банку і зазначив, що документи можна надати в електронному вигляді.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, в Приватбанку кредит вимагають від усіх родичів українців, дружини в сльозах: "Відчуття, що озвірів"
Як повідомляв " Знай.ua", фейковое додаток "ПриватБанк" розоряє українців: повна копія, будьте обережні
Знай.ua писав, ПриватБанк косячить і ховається від звернень клієнтів: "Можна поговорити з живою людиною?"