Клієнтка Ощадбанку змінила місто проживання і через це зіштовхнулася з проблемами: закрити карту її відправляли туди, де вона її відкривала.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧитайте Знай в Google News!
Відповідним негативним досвідом українка поділилася на сайті Мінфін.
Українська банкова система одна з найбільш демократичних у світі - більшість людей, які мали закордонний банківський досвід, виражають захват від того, що в Україні велику кількість функцій можна зробити через Інтернет. На жаль, інколи досвід взаємодії з українськими банками і банківськими співробітниками також неідеальний.
Одна з користувачок Ощадбанку поділилася історією своєї невдалої співпраці з цією фінансовою установою. Дівчина переїхала до Києва, хоча картку відкривала ще у рідному місті, Чернігові: “Відкривала карту в Чернігові, переїхала до Києва. Закрити карту це ціла програма «здохни або помри». Працівники банку хами, послали на гарячу лінії, відповідно там ніхто не допоможе, тільки номер можуть дати. Передзвонила в центральне відділення Чернігова, виявляється що можна було заповнити заяву і відправити поштою. Співробітники все далі хамлять і виганяють з відділення. Ні, ну весело ж”.
Загалом Ощадбанк - великий і важливий банк, який має велику кількість відділень і банкоматів у всій країні. Багато українців довіряють цьому банку всі свої фінансові справи.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадуємо, що
Як повідомляв Знай.uа оформити субсидії стало простіше: як подати документи "у два кліка".
Також Знай.ua писав, "Вам що, шкода?": в Ощадбанку харківським пенсіонерам влаштували ігри на виживання і перевели стрілки на НБУ.