Крім того, ДТЕК посів третє місце в списку фіналістів на Effie Awards Ukraine 2020 в категорії «Ребрендинг» завдяки проекту «Енергія змін: ДТЕК оновив візуальний стиль.

Рефрешмент бренду ДТЕК, представлений у липні 2020 року, демонструє трансформації, які відбулися в ДТЕК протягом останніх років і відображає нову стратегію розвитку компанії, її ціннісні пріоритети і ключові напрямки розвитку бізнесу. Проект реалізований спільно з креативним агентством SHOTS.

«15 років ДТЕК розвиває українську енергетику. Ми хотіли показати те, як змінилася компанія за цей час. ДТЕК сьогодні - це активний корпоративний громадянин, партнер суспільства і держави в реалізації масштабних проектів та ініціатив. Компанія вносить свій внесок в трансформацію українського суспільства і побудову конкурентної економіки, діє прозоро й відкрито, заохочує підприємництво, співпрацю та інновації. ДТЕК ділиться своїми історіями успіху, щоб надихати і спонукати до дії інших. Енергія ДТЕК для тих, хто змінює Україну», - каже Ольга Захарова, директор з корпоративних комунікацій ДТЕК.

Про оновлення візуального стилю компанія розповіла в презентаційному ролику:

Популярні новини зараз
Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути Українці отримують штрафи за паспорти: кому загрожують несподівані витрати Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження Зарплата більше не матиме значення: українцям призначатимуть пенсії за новою системою
Показати ще

«Перед ДТЕК стояв великий виклик - оновити візуальний стиль і при цьому зберегти спадкоємність візуальних елементів. Ми дали велику свободу нашому партнеру, - агентству SHOTS, - у виборі шляху реалізації нашої ідеї. Нам вдалося це зробити не просто добре, а в першу чергу - ефективно. Саме завдяки цьому ми стали фіналістами, і саме тому наша команда очолила рейтинг маркетингових команд», - каже Олександра Орда, керівник відділу маркетингових комунікацій ДТЕК.

ДТЕК взяв участь в конкурсі Effie Awards Ukraine вперше за історію компанії.