Рішення під назвою «Мобільні ремонтні та обхідні бригади» буде допомагати працівниками компанії в оглядах і ремонтах устаткування шахт, електростанцій і мереж та в перспективі може повністю замінити паперовий документообіг, зробивши роботу енергетиків більш ефективною і комфортною.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
«Веб-версія і мобільний додаток для працівників та бригад вивільняють час. Технології «беруть на себе» паперову роботу, дають нові можливості, прискорюють процеси, а наші співробітники зможуть краще сфокусуватися на виконанні своїх завдань. У такій співпраці технологій і людей для підвищення операційної ефективності, гнучкості та керованості бізнесу, а також безпеки виробництва - ми і бачимо місію програми по цифровій трансформації ДТЕК», - пояснив Дмитро Осика, керівник ІТ і програми MODUS.
«Мобільні бригади» - це платформа для автоматизації обслуговування. Функціонал рішення дозволяє оперативно фіксувати виявлені бригадами дефекти, планувати і підтверджувати ремонти, прискорювати виконання облікових операцій в рази, накопичувати необхідні дані в цифровому вигляді для подальшого аналізу і побудову глибокої аналітики з застосуванням предиктивних моделей.
У мережах і ТЕС продукт пройшов стадію тиражу і вже кілька місяців проходить стадію промислової експлуатації. Для шахти зараз йде активна стадія розробки нового функціоналу.
«ДТЕК - надійна і відповідальна компанія, якісно покращує електропостачання і сервіс для своїх клієнтів. Впровадження онлайн-систем моніторингу та планування - це шлях, яким сьогодні йдуть всі технологічні сервісні компанії Європи. У ДТЕК Мережі ми спочатку запустили інноваційний проект в Києві, в подальшому плануємо його масштабувати в Дніпропетровській, Київській, Одеській та Донецькій областях», - підкреслив Іван Гелюх, генеральний директор ДТЕК Мережі.