Укрзалізниця в рамках реформування структури компанії створює окрему бізнес-вертикаль вантажних перевезень, використовуючи досвід розвинутих країн світу. Про це повідомив директор з комерційної роботи і логістики компанії Іраклі Езугбая під час пресконференції на тему «Трансформація Укрзалізниці: на шляху до анбандлінгу», що відбулась 24 грудня.

Вантажні перевезення в усьому світі — це окремий, фінансово важливий для країни бізнес-напрямок. Міжнародний досвід наших стратегічних партнерів — Європейського Союзу — підказує, що країни ЄС, Північної Америки мають власного національного вантажного перевізника, який був виділений у процесі реформування. Наприклад, успішним досвідом з нами в процесі співпраці можуть поділитися Словаччина, Польща, Угорщина, Німеччина, Франція», — повідомив він.

За словами Іраклі Езугбая, основним завданням реформування структури Укрзалізниці є чітке виділення ключових вертикалей бізнесу з необхідними для безперебійної роботи активами.

«Вантажні перевезення — єдиний прибутковий напрямок роботи компанії. Нагадаю, що в листопаді ми збільшили обсяги перевезення вантажів на 7% у всіх видах сполучення, і компанія планує вже найближчим часом щодоби навантажувати 1 млн тонн вантажів. Наступне завдання — приведення структури вертикалі вантажних перевезень до прозорого, чесного, зрозумілого й ефективного механізму», — наголосив директор з комерційної роботи і логістики Укрзалізниці.

Іраклі Езугбая повідомив, що основою вказаної структури стане новостворений вантажний перевізник UZ Cargo, додатковим функціоналом — Центр транспортного сервісу «Ліски», Рефрижераторна вагонна компанія та Центр транспортної логістики. Інші активи будуть віднесені до інфраструктурної вертикалі, як це продиктовано успішним міжнародним досвідом.

Популярні новини зараз
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Показати ще

«Екосистема вантажних перевезень однакова в усьому світі. Ми вважаємо, що Укрзалізниця повинна стати частиною екосистеми, а не винаходити велосипед, який везе нас у зворотному напрямку — до боргів і занепаду. Зрештою ми побудуємо зрозумілий прозорий бізнес зі спрощеними процедурами для всіх клієнтів і партнерів, щоб везти швидше, більше і краще», — резюмував він.

Нагадаємо, що, за словами голови правління АТ «Укрзалізниця» Володимира Жмака, 2021 рік має стати для Укрзалізниці переломним.