Клієнт поскаржився на "Ощадбанк", який заблокував гроші при переказі без жодних пояснень. Про це чоловік розповів у своїй скарзі, опублікованій на сайті "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що кілька днів тому робив переказ зі своєї картки на карту сина, щоб проплатити йому операцію. Через війну кошти зараховані були, а "зависли". Клієнт додав, що звертався до "Ощадбанку", але там не пояснили в чому справа і не зорієнтували у термінах вирішення проблеми.
"5.09 зробив переказ на карту сина, з мене гроші списали, синові гроші не надійшли. Написав повідомлення до банку - надійшла відповідь: уточніть реквізити одержувача. Реквізити точні. В особистому кабінеті пишуть що ці кошти заблоковані. Чому? Поверніть гроші чи мені на карту чи синові на карту. Сьогодні вже 8 вересня і гроші висять незрозуміло де. Ми не можемо проплатити операцію синові", - поділився клієнт.
У банку відреагували на скаргу клієнта, але вичерпної відповіді не дали, порекомендувавши йому повторно звернутися за допомогою, зателефонувавши до контакт-центру.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець роками довіряв Monobank, але розчарувався за лічені хвилини: назвав головну перевагу інших банків перед ним.
Також наш портал інформував, що долар злетить до 50 гривень, а інфляція зашкалюватиме: у Мінекономіки озвучили прогноз на 2023 рік.
Крім того, наш портал інформував, українцям показали, на що щомісяця йдуть рекордні суми з держбюджету: дві головні сфери забирають половину коштів.