Клієнт поскаржився на "Ощадбанк", який заблокував гроші при переказі без жодних пояснень. Про це чоловік розповів у своїй скарзі, опублікованій на сайті "Мінфін".

Чоловік розповів, що кілька днів тому робив переказ зі своєї картки на карту сина, щоб проплатити йому операцію. Через війну кошти зараховані були, а "зависли". Клієнт додав, що звертався до "Ощадбанку", але там не пояснили в чому справа і не зорієнтували у термінах вирішення проблеми.

Ощадбанк. Фото: скрін youtube
Ощадбанк. Фото: скрін youtube

"5.09 зробив переказ на карту сина, з мене гроші списали, синові гроші не надійшли. Написав повідомлення до банку - надійшла відповідь: уточніть реквізити одержувача. Реквізити точні. В особистому кабінеті пишуть що ці кошти заблоковані. Чому? Поверніть гроші чи мені на карту чи синові на карту. Сьогодні вже 8 вересня і гроші висять незрозуміло де. Ми не можемо проплатити операцію синові", - поділився клієнт.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін minfin
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін minfin

Популярні новини зараз
Путін оголосив про масштабне збільшення чисельності армії Збільшили штрафи за неявку до ТЦК: скільки треба витягти з заначки Прогноз погоди на кінець вересня: коли в Україну прийдуть перші заморозки З 1 жовтня платіжки за світло зміняться
Показати ще

У банку відреагували на скаргу клієнта, але вичерпної відповіді не дали, порекомендувавши йому повторно звернутися за допомогою, зателефонувавши до контакт-центру.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українець роками довіряв Monobank, але розчарувався за лічені хвилини: назвав головну перевагу інших банків перед ним.

Також наш портал інформував, що долар злетить до 50 гривень, а інфляція зашкалюватиме: у Мінекономіки озвучили прогноз на 2023 рік.

Крім того, наш портал інформував, українцям показали, на що щомісяця йдуть рекордні суми з держбюджету: дві головні сфери забирають половину коштів.