Українка поскаржилася на ПриватБанк, який "привласнив" її гроші після збою під час зняття готівки через банкомат. Як це сталося, вона докладно розповіла у відгуку, який залишила на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, клієнтка розповіла, що через війну в Україні опинилася в Туреччині. Днями вона вирішила зняти кошти із картки ПриватБанку через місцевий банкомат, але стався збій. Гроші з огляду на комісію банкомата повернулися на картку, але комісія з боку банку у розмірі 50 доларів "випарувалася".
"Знімала в турецькому банкоматі 2400 $ з моєї картки ПриватБанку, комісія банкомата складала 120 $. Тобто банкомат мав зняти з моєї картки 2520+ комісія з боку приват банку 2% за зняття за кордоном 50$. Разом сума 2570 $ до списання. Але в банкоматі стався збій, гроші банкомат не видав і тієї ж хвилини зарахував мені на картку 2400 $ + 120 $ комісії банкомата. Тобто сума 2520 повернулася мені на картку. Але комісія 2% (50$) за зняття за кордоном з боку ПриватБанку мені не повернулася", - поділилася клієнтка.
Жінка одразу ж звернулася до ПриватБанку за допомогою, якої так і не отримала.
"Це не магазин, це банк! Як це так, що їхні клієнти не можуть до них додзвонитися і дописатися у разі проблеми? Особливо коли банк забирає гроші у клієнта! Прошу повернути мої 50$!", - обурилася клієнтка.
Раніше портал Знай повідомляв, "Ощадбанк" заблокував клієнту гроші без жодних пояснень: "Висять незрозуміло де".
Також наш портал інформував дефіцит доларів в Україні: у НБУ розповіли, коли в касах банків з'явиться валюта.
Крім того, наш портал інформував новий податок для обмінників: Данило Гетьманцев розповів, які зміни насправді принесе нововведення.