Українець втратив 10 тисяч гривень через збій у роботі банкомата ПриватБанку. Подробиці інциденту він поділився на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт розповів, що ще кілька місяців тому знімав "готівку" через банкомат ПриватБанку, але гроші апарат йому так і не видав через раптовий збій у роботі.
"Банкомат ПриватБанку не видав мені гроші, довго вантажився і в результаті пішов у перезавантаження, після чого ні в чому не бувало, а про мої гроші забув", - розповів українець.
Клієнт зазначив, що знімав з картки Монобанку і після інциденту звертався до обох фінустанов. При цьому, як він заявив, у ПриватБанку допомагати не стали і "послали куди подалі", незважаючи на те, що їх банкомат.
"Минуло майже 2 місяці, гроші так і не повернули. Знімав 10000 грн, які були дуже необхідні і залишаються такими досі. Коли повернуть мої гроші, адже інкасація була давним-давно зроблена і в банкоматі виявилися зайві 10000 грн, які належать мені! Коли повернуться гроші?", - обурився клієнт.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили клієнту, що саме банк емітент картки зобов'язаний залишати запит щодо коректності проведення операції.
Раніше портал Знай повідомляв, українцям почали відмовляти у вигідному кредитуванні: у ПриватБанку назвали основну причину.
Також наш портал інформував, "Ощадбанк" заблокував клієнту гроші без жодних пояснень: "Висять незрозуміло де".
Крім того, наш портал інформував новий податок для обмінників: Данило Гетьманцев розповів, які зміни насправді принесе нововведення.