Українець втратив 10 тисяч гривень через збій у роботі банкомата ПриватБанку. Подробиці інциденту він поділився на порталі "Мінфін".

Клієнт розповів, що ще кілька місяців тому знімав "готівку" через банкомат ПриватБанку, але гроші апарат йому так і не видав через раптовий збій у роботі.

ПриватБанк. Фото: скріншот youtube
ПриватБанк. Фото: скріншот youtube

"Банкомат ПриватБанку не видав мені гроші, довго вантажився і в результаті пішов у перезавантаження, після чого ні в чому не бувало, а про мої гроші забув", - розповів українець.

Клієнт зазначив, що знімав з картки Монобанку і після інциденту звертався до обох фінустанов. При цьому, як він заявив, у ПриватБанку допомагати не стали і "послали куди подалі", незважаючи на те, що їх банкомат.

Популярні новини зараз
Долари можна продавати? Що буде з курсом в Україні після приходу Трампа Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Показати ще

Банкомат. Фото: youtube
Банкомат. Фото: youtube

"Минуло майже 2 місяці, гроші так і не повернули. Знімав 10000 грн, які були дуже необхідні і залишаються такими досі. Коли повернуть мої гроші, адже інкасація була давним-давно зроблена і в банкоматі виявилися зайві 10000 грн, які належать мені! Коли повернуться гроші?", - обурився клієнт.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin

У ПриватБанку відреагували на скаргу та пояснили клієнту, що саме банк емітент картки зобов'язаний залишати запит щодо коректності проведення операції.

Раніше портал Знай повідомляв, українцям почали відмовляти у вигідному кредитуванні: у ПриватБанку назвали основну причину.

Також наш портал інформував, "Ощадбанк" заблокував клієнту гроші без жодних пояснень: "Висять незрозуміло де".

Крім того, наш портал інформував новий податок для обмінників: Данило Гетьманцев розповів, які зміни насправді принесе нововведення.