Українці знов незадоволені сервісом доставки від компанії "Нова пошта". Зокрема, українка поскаржилася на їхні поштомати.

Опубліковано відгук про використання послуг на порталі otzyvua.net . На цьому сайті кожен може залишити свою думку про ту чи іншу компанію, а іноді навіть отримати відповідь.

Йшлося про доставку в поштомат, які з'явилися недавно у нас. Автор цієї скарги Ольга зазначила, що замовила посилку прямо до себе в під'їзд, але поштар чомусь відмовився працювати.

Нова пошта. Фото: скрін youtube
Нова пошта. Фото: скрін youtube

"Зателефонувала на гарячу лінію, сказали, що завтра зможуть приїхати фахівець і віддати посилку з поштомату протягом дня. Наступного дня фахівець передзвонив мене не було вдома, сказав, що віддасть посилку до найближчого відділення" - зазначає українка.

Популярні новини зараз
Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги
Показати ще

Потім був вихідний день, і жінка не встигла відвідати пошту, а надвечір мала їхати на місяць до іншої країни. Перед відправкою планувала забрати товар, але тут почалися проблеми.

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

Їй надійшло повідомлення про те, що посилка прийшла на відділення, і вже з'явилась у додатку.

"Я пишу спеціалісту так як у вас стався збій і це ваші накладки зробити переадресацію на іншу пошту, тому що я повернуся через місяць а посилку потрібно забрати. І мені виставляють рахунок за переадресацію, у мене питання чого я повинна платити по кілька разів за пересилання бо це ваш косяк. Але відповідь була що ми вже зробили вам безкоштовне пересилання на відділенні. Ну це пі***ц" - підсумувала Ольга.

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

Компанія дала через кілька днів дівчині відповідь і попросили номер накладної, щоб розібратися в ситуації.

Нагадаємо, що "Нова пошта" змінила тарифи на доставку за популярним напрямом: скільки тепер доведеться платити

Раніше повідомлялося, що українка поскаржилася на якість послуг в "Укрпошті", незважаючи на стрімке зростання цін

Також українка розчарувалася в Rozetka після великого обману: втратили посилку та вкрали десяток тисяч гривень