На українських АЗС спостерігається певний ажіотаж на пальне. Чи спровокує це новий дефіцит і що буде з цінами, розповів директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн, повідомляє портал Мінфін.

Експерт вважає, що дефіцит палива не передбачається, адже даних ресурсів цілком вистачає і навіть є певний профіцит, який утворився через зростання імпорту напередодні нещодавнього поновлення акцизу. Він додав, що країна успішно пройшла сезонний пік споживання та побудувала нову систему нафтопродуктозабезпечення замість тих джерел постачання, що були до війни.

АЗС. Фото: скрін youtube
АЗС. Фото: скрін youtube

Щодо цін, то вересневі запаси стабілізували їх, втім, це може виявитися ненадовго. Тижнем раніше найбільші країни світу, що займаються нафтовидобуванням, домовилися про скорочення видобутку. Як наслідок ціни піднялися: якщо наприкінці вересня барель нафти коштував 85 доларів, то зараз – 97 доларів. Дизпаливо за цей період додало 200 дол. (6 грн/л). Водночас бензин додав лише 80 доларів.

АЗС. Фото: скрін youtube
АЗС. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
У МВС попередили водіїв: для керування авто потрібно пройти спецпроцедуру – інструкція Унітаз буде як новий: секретний лайфхак досвідчених господарок Daewoo Lanos "Next-Gen": нова версія народного автомобіля закохує в себе з першого погляду Є чим пишатися: який вигляд має перший український позашляховик, який плутають з іномаркою
Показати ще

Сергій Куюн наголошує, що про наявність палива турбуватися не варто, але ціни будуть ринковими і спрогнозувати їх неможливо з огляду на нинішню обстановку у світі.

Раніше портал Знай повідомляв, масова паніка, кілометрові черги та дефіцит: експерт пояснив, чому недоцільно бігти при кожній паніці в магазини та на АЗС.

Також наш портал інформував, як зміняться ціни на пальне після повернення Володимиром Зеленським акцизи: детальна аналітика.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, водіям, які вирішили заощадити на бензині, загрожує величезний штраф: перевищує вартість транспорту і позбавляє прав.