Клієнтка "Ощадбанку" поскаржилася на приховане списання коштів із її картки. Подробиці вона виклала у своєму відгуку на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка уточнила, що неприємність сталася з її карткою киянина, на яку вона отримувала допомогу. Вона зазначила, що картку деякий час було заблоковано, але виплати у розмірі 300 гривень надходили їй на рахунок. Коли клієнтка все ж таки змогла відновити карту, то виявила, що на рахунку зовсім немає грошей.
"Була заблокована карта киянина у травні 2019 року (втрачена). За станом здоров'я змогла розблокувати у жовтні 2021 року, але отримати картку змогла лише влітку, знову ж таки за станом здоров'я. За цей період якимось чином на заблоковану картку тричі надходили виплати від Київради по 300 грн., коли змогли мені нарешті встановити пін-код (6 годин по телефону) для чого знову мені довелося їхати у відділення, на рахунку був 0", - обурилася клієнтка.
У "Ощадбанку" пояснили, що гроші було знято як комісію за обслуговування картки. Втім, її можна і не платити, якщо регулярно користуватись карткою.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, така проблема у кожного другого: українка з карткою "ПриватБанку" розкрила схему шахраїв, списали 24 тисячі.
Також наш портал інформував, кредити у спадок: чи доведеться українцям виплачувати іпотеку та інші борги за померлого родича, відповідь юриста.
Крім того, ми інформували, що ПриватБанк залишив українку без гроша в кишені, без пояснень заблокувавши всі рахунки.