Дедалі більше останнім часом українці натиснули скаржитися на мобільний зв'язок в Україні. Пов'язано це з регулярними відключеннями електрики у зв'язку з російською агресією.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа цей раз дісталося оператору мобільного зв'язку "Київстар", і користувач опублікувала свою скаргу на порталі otzyvua.net .
За словами українки, вона вже понад 10 днів без можливості здійснити дзвінок і вийти в інтернет. Через проблеми із зв'язком оператору не вдається цього зробити.
Як зазначила сама жінка, вона вже не знає куди писати та звертатися, тому довелося писати відгук.
"У них глючить система і ніхто нічого не може зробити вже більше 10 днів, не можу здійснити дзвінок, мій позитивний баланс вважає мінусовим, продовжує знімати гроші без можливості телефонувати та користуватися інтернетом. Мої 4 заявки приймають і потім інформують СМС, що мовляв ми перевірили і все добре. У сервісі посміхаються та розводять руками" - сказано у повідомленні під постом.
Саме тому вона вирішила перейти на послуги іншого оператора і перетягне туди ще п'ять своїх номерів, тим самим позбавить компанію "Київстар" такого клієнта як вона.
"Пішли ви нафіг з таким ставленням!" – підсумувала українка скаргу.
У компанії про проблему знають і обіцяють вирішити її найближчим часом. Подібні проблеми спостерігаються і в інших операторах мобільного зв'язку, тому що в умовах віялових відключень дуже складно тримати баланс.
Нагадаємо, що експерт розповів, як перебої з електрикою можуть вплинути на паливо: чи готувати водіям гаманці із заощадженнями
Раніше повідомлялося, що якщо ви отримали дві дози щеплення більше, ніж рік тому: чи потрібно починати курс вакцинації знову
Також, в Україні різко подорожчали важливі продукти: скільки доведеться віддати за овочі та рибу у листопаді