Для наших читачів, які мають відношення до керування автомобілем, є дуже корисні лайфхаки. Часто взимку водії дуже шкодують, що мотори їхніх "ластівок" працюють виключно на дизельному паливі. Давайте разом дізнаємося, як легко запустити дизельні мотори в мінусову погоду.

Про це ми дізналися завдяки порадам відомого українського автоблогера на YouTube.

АКБ, скріншот: YouTube
АКБ, скріншот: YouTube

На запуск дизельного двигуна дуже впливає акумулятор. Він повинен також бути дизельним, а також повністю зарядженим. Хороший дизельний акумулятор розвиває великий пусковий струм, тому машину легше заводити.

Таким чином, щоб швидко запустити мотор у холодну погоду, потрібно прогріти свічки розжарення та повернути силовий агрегат із обертами, що забезпечують пуск. Якщо за кілька секунд агрегат не запрацював, то не потрібно вимикати стартер. Але якщо двигун не запустився через 20-30 секунд, більше крутити стартер не варто - він перегріється і вийде з ладу. Акумулятору потрібно дати відпочити та спробувати знову.

Популярні новини зараз
Відстрочка від мобілізації без візиту до ТЦК: кому дали унікальний шанс Нарешті вистачить на комуналку: пенсію рахуватимуть за новою формулою, на скільки збільшяться виплати Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Запуск двигуна, скріншот: YouTube
Запуск двигуна, скріншот: YouTube

Взимку в дизельний мотор потрібно заливати синтетичне масло - тоді агрегат краще провертатиметься стартером. Якщо вже залито мінеральне масло, перед поїздкою його можна нагріти електричним нагрівачем. Також можна залити в олію 100 мл бензину. Випаровуючись, він нагріватиме його.

Якщо прогріти масло не виходить, можна прогріти паливний фільтр і паливний насос з форсунками. Для цього їх потрібно полити окропом із чайника. Важливо не намочити дроти, роз'єми та електронні блоки. Також для прогрівання можна використовувати будівельний фен.

Перед початком поїздки треба перевірити справність свічок розжарення. У цьому допоможе тестер, але краще викрутити свічку та підключити її прямо до акумулятора. За кілька секунд її кінець повинен розжаритись до червоно-білого кольору. Якщо вона розпечена повністю, то свічка несправна.

Також перед запуском можна секунд на 12 увімкнути свічки розжарення. Це прогріє не тільки АКБ, а й камери згоряння двигуна. Якщо мороз дуже сильний, то свічки накалу потрібно увімкнути кілька разів.

При запуску двигуна не потрібно відразу відключати стартер. Слід провернути двигун стартером ще раз, щоб він почав працювати стабільно. Перед пуском потрібно вижати зчеплення, а потім відпускати його не відразу – нехай двигун запрацює.

Нагадаємо, навіть не захлинається: українці стали частіше "садити" ГБО на бензинові генератори.

Раніше повідомлялося, водіїв попередили, що буде з автомобілем, якщо використовувати нейтральну передачу для їзди.

Також, в Україні планують змінити процедуру отримання прав водія: буде посилений контроль на іспитах і не тільки.