Українець розповів, як банкомат ПриватБанку видав йому фальшиву купюру, що офіційно було визнано НБУ, втім гроші банк повертати не поспішає. Деталі він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Чоловік розповів, що знімаючи готівку з банкомата ПриватБанку, йому в руки потрапила пошкоджена купюра номіналом 500 гривень. Після звернення до служби підтримки йому рекомендували віднести банкноту до найближчого відділення, щоби здати її на експертизу.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Приватівський банкомат видав пошкоджену купюру 500грн, одразу звернувся на підтримку та надав фото купюри. Сказали нести купюру до найближчого відділення та здавати на експертизу. Так і вчинив", - поділився клієнт.

Українець зазначив, що через пів року він знову звернувся до банку, щоб дізнатися, коли буде повернуто його гроші. Виявилося, що Нацбанк визнав надану ним купюру фальшивкою, але ПриватБанк при цьому не поспішає відшкодовувати йому збитків.

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого
Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

"Минуло 6 місяців, перевірив транзакції, дана сума так і не поверталася. Знову звернувся на підтримку, виявляється, що НБУ визнав купюру підробленою і ніхто мені повертати кошти і не збирається!!! Тобто що ми маємо? ПриватБанк навмисно видає пошкоджені/фальшиві купюри, потім просто вішає це на своїх клієнтів!" - обурився чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, гроші "розтанули" у повітрі: українець розповів про проблеми з терміналами ПриватБанку.

Також наш портал інформував, "став осередком корупції": українець розповів, як втратив гроші через бездіяльність співробітників ПриватБанку.

Крім того, ми писали, клієнтка Monobank розповіла, як залишилася з порожніми кишенями: заблокували рахунок та нічого не пояснили.