У цей тяжкий воєнний період, коли відключення світла стали нормою, українці дуже розраховують на мобільний зв'язок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНе раз уже спалахували скандали з різними мобільними операторами, адже з відключенням світла у багатьох українців "йде" і зв'язок. Зараз, звичайно ж, ситуація вже покращилася і якщо не мобільним інтернетом, то хоча б дзвінками та СМС ми можемо користуватися, але починають вилазити нові проблеми – списання грошей з рахунків абонентів, яких не повинно бути. Це сталося з клієнткою Vodafone і вона зажадала пояснення оператора.
Про це стало відомо з офіційної сторінки мобільного оператора
"Водафоне, ви вкотре мене розчаровуєте! Я поповнила рахунок на суму свого тарифу, а ви просто взяли і вкрали частину грошей і підключили мені "невідомо що", чим я не користувалася і не просила мені підключати, тепер я знову маю поповнювати рахунок", – поділилася клієнтка компанії.
Також вона вирішила уточнити, чому тариф, який вона обрала, автоматично не підключається, а лише за СМС-кодом, який не надходить.
"Шкода, що використання послуг компанії засмутило вас, проте хочемо зауважити, що кожні витрати мають обставини. При цьому будь-які платні послуги підключаються лише за ініціативою абонента", - відповіли у Vodafone та запропонували розібратися у ситуації.
Абонент вирішила уточнити, які саме обставини призвели до того, що частина грошей, які вона внесла на рахунок, була "вкрадена", а пакет послуг не місяць не підключений.
"Послуги не можуть підключитися за нашою ініціативою, послуги можуть продовжитись, якщо ви ними користувалися раніше і не відключили. Будемо раді допомогти розібратися у приватних повідомленнях", - додали в компанії.
Нагадаємо, що українці з оплаченими картками Vodafone скаржаться на відсутність зв'язку та інтернету сотні гривень на вітер.
Раніше ми повідомляли, що українці підловили Київстар на прихованих переплатах, все це за повільний інтернет та поганий зв'язок.