Все частіше в мережі з'являються скарги на той чи інший сервіс. Робиться це для того, щоб не спускати компаніям проблеми з рук і мотивувати вирішити їх.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу під роздачу потрапив супермаркет "Сільпо", і на порталі otzyvua.net користувач Вікторія розповіла про жахливий сервіс зі збирання онлайн замовлень.
На цьому порталі кожен може розповісти про досвід використання послуг тієї чи іншої компанії.
Цього разу українка зазначила, що замовляє через інтернет часто, щоб не йти марно за товаром, і тільки так можна бути впевненою, що товар є у магазину. Тим більше, що на вулиці не зовсім травень місяць, і зайвий раз виходити за такої погоди туди немає бажання.
Однак, цього разу вона була здивована сервісом зі збирання онлайн замовлень в одному з київських магазинів, і це сталося вже не вперше.
"То гроші зайві зняли з картки, був випадок, що відразу зняли і бонуси, і повну суму замовлення, персональні пропозиції зараховуються через раз, то моркву поклали розміром з пiв руки, причому двічі так чинили. І знову. Людина чоловічої статі, збирач замовлення , зважив огірки на 20 грн (250 грам), а в чеку ми сплатили 40 грн (за 600 грам).При тому, що замовлення було на 250 грам. При том, что заказ был на 250 грамм. Наклейка со штрих-кодом и цена на наклейке 20 грн" - каже жiнка.
Забирав товар син, тому вона не одразу дізналася про це. Довелося йти в магазин ще раз, аби розбиратися. Чим закінчилася історія - невідомо, проте українців вона закликала бути більш уважними.
Нагадаємо, що АТБ, Сільпо, Ашан та Metro запустили сезон зимових знижок: де найнижчі ціни
Раніше повідомлялося, що голод та холод скасовується? Киянам показали, у яких супермаркетах найнижчі ціни на важливі продукти
Також, обійдемося квасолею? Від 3 до 10 грн за кілограм – ціни на м'ясо всіх категорій подорожчали