Один з найбільших і навіть, не побоїмося сказати, найпопулярніших в Україні мобільних операторів, компанія Vodafon, яка ще не траплялася на таких "пропозиціях" як "Київстар" - нібито дарувати їм генератори для підзарядки, продовжує ігнорувати претензії своїх старих клієнтів.

Справа в тому, що абонент поставив цілком логічне питання про те, чому компанія не відшкодовує відсутність зв'язку та інтернету під час відключення світла. Люди годинами сидять без зв'язку, а надприбутковий бізнес, який щодня отримує величезні суми за послуги, досі не зміг забезпечити безперебійне харчування. Критичні ситуації навіть у відносно мирних українських населених пунктах.

Про це стало відомо завдяки коментарю абонента та відповіді оператора Vodafone у мережі Facebook.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

Невдоволений клієнт запитав: "Як водофон компенсуватиме клієнтам, що ми сидимо по півмісяця без зв'язку? Просто через вашу жадібність".

Популярні новини зараз
Гороскоп на 12 грудня для всіх знаків Зодіаку: як у четвер встигнути все Відстрочка від мобілізації без візиту до ТЦК: кому дали унікальний шанс Українці не підозрюють про наслідки: які пастки приховує "Національний кешбек" Шахраї масово "чистять" картки українців: у ПриватБанку порадили, як врятувати заощадження
Показати ще

Представники оператора відповіли: "Робота базових станцій безпосередньо залежить від електроживлення. Так, ми оснащуємо всі наші об'єкти зв'язку резервним живленням, але батареї теж мають свою ємність і вимагають тривалого часу на перезарядку. У разі повторного відключення світла протягом доби вони просто не встигають зарядитись" Крім того, з відключенням світла всі жителі району масово переходять із домашнього інтернету на мобільний.

Мережа зазнає лавиноподібного зростання навантаження... Ми закуповуємо додаткове обладнання та розширюємо ємність мережі. Також просимо всіх клієнтів у разі відключення світла не користуватися «важкими» додатками... Якщо всі виконають ці прості дії, нам буде легше забезпечити надійний доступ до мобільного інтернету».

Питання та відповідь щодо відшкодування збитків абонентів Vodafone, скріншот: Facebook
Питання та відповідь щодо відшкодування збитків абонентів Vodafone, скріншот: Facebook

Іншими словами, українцям відповідають шаблонними повідомленнями, щоб не надавати конкретних відповідей щодо фінансових проблем. Виходить, оператор просто залишає собі гроші і ніхто з цим нічого не може зробити. Все законно, а моральний бік у Vodafone піднімати не збираються, як і "ПриватБанк", коли українці втрачають гроші під час відключення світла біля банкоматів.

Нагадаємо, "Не питали мене...": абоненти "Київстар" скаржаться, що втрачають по 25 гривень щомісяця.

Раніше повідомлялося, Vodafone порадували українців цікавою пропозицією: лише 1 копійка, але є умови.

Також? українці скаржаться, що Monobank списує гроші з рахунків: що робити в такому випадку.