Українець розповів, як, ймовірно через помилку в ПриватБанку, його сім'я втратила кілька тисяч гривень. Подробиці він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Чоловік розповів, що його дружина здійснила переказ коштів через касу у відділенні ПриватБанку, але гроші так і не дійшли одержувачу.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Три тижні тому дружина у касі ПриватБанку перерахувала кошти на картку своєї знайомої. Чек при оплаті отримала, але через три тижні вже його викинула (неодноразово їй закидала кошти і все було добре). Вчора знайома повідомила, що кошти до неї так і не прийшли" ", - розповів українець.

ПриватБанк, фото: Знай.ua
ПриватБанк, фото: Знай.ua

Популярні новини зараз
"Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю Водійські посвідчення стануть "тимчасовими" документами: автомобілістам готують нові правила Важливі зміни у субсидіях на 2025 рік В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Чоловік зазначив, що його дружина звернулася до ПриватБанку, щоб розібратися в ситуації, але там перенесли провину на неї, заявивши, що платежу в системі немає, а отже, його не було. При цьому переглянути записи камер відеоспостереження у відділенні відмовилися.

"У відділені категорично відмовились перевірити відеозапис!!! Сказали що то дружина дурна і як в системі платежу немає то нічого вона не платила. Сума втрачених коштів 4000 грн", - обурився чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, що українка поповнила ряди боржників ПриватБанку після дивного списання з картки: "Як мені довести".

Також наш портал інформував, чи інвестувати в українські банки: відсоткові ставки у гривні зросли, скільки можна заробити на депозитах.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, зарахувалися на карту і одразу "випарувалися": клієнтка ПриватБанку залишилася без грошей після дивного збою.